#161 hehe findes der nogen som helst fyr der ikke bare en gang har spillet lidt luftguitar til en fed guitar solo.
Kan huske min fætter var til Luftguitarens begravelse da Guitar Hero udkom til PS2, det var stort det var i en kirke og der var en kiste med en guitar fordybning i, som sku symboler en luftguitar, det var ret sjovt og være med til efter hvad han har fortalt mig.
Jeg har kigget tutorialet med hammer on and pull off's men jeg kan ikke hel fange hvad det er han mener med det.
Det er noget med at jeg umiddelbart efter jeg har trykket en knap ned på fretboardet, så kan jeg trykker en anden og derved sku man ku spille flere "knapper" efter hinanden hurtigt, men jeg har ik hel fanget det endnu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
De spilles ved at spille den foregående tone normalt (første tone i rækken er altid en almindelig tone) og på hammer-on/pull-off'en skal du blot trykke på den korrekte fret (i eksemplet ovenover hhv. gul og grøn), uden at strumme.
Gav det mening?
Hvis du misser tonen før, er du dog nødt til at strumme som normalt. Og så skader det iøvrigt ikke at strumme, så længe du har timingen iorden - men på nogle af sangene, især Hard og opefter, bliver det svært at følge med uden at mestre HO/PO's.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Så har jeg investeret i det Guitar Hero 2, eftersom i alle snakker så varmt om det! tog lige Ghost Recon AW2 med i købet! GH2 kostedee 500,- og GRAW2 kostede 298,- i Eb Games idet de har udsalg! Nice price
#161 El vez 17 år siden
#162 Bony 17 år siden
#163 elwood 17 år siden
#161 hehe findes der nogen som helst fyr der ikke bare en gang har spillet lidt luftguitar til en fed guitar solo.
Kan huske min fætter var til Luftguitarens begravelse da Guitar Hero udkom til PS2, det var stort det var i en kirke og der var en kiste med en guitar fordybning i, som sku symboler en luftguitar, det var ret sjovt og være med til efter hvad han har fortalt mig.
Jeg har kigget tutorialet med hammer on and pull off's men jeg kan ikke hel fange hvad det er han mener med det.
Det er noget med at jeg umiddelbart efter jeg har trykket en knap ned på fretboardet, så kan jeg trykker en anden og derved sku man ku spille flere "knapper" efter hinanden hurtigt, men jeg har ik hel fanget det endnu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#164 El vez 17 år siden
http://ps2media.gamespy.com/ps2/image/article/744/...
De spilles ved at spille den foregående tone normalt (første tone i rækken er altid en almindelig tone) og på hammer-on/pull-off'en skal du blot trykke på den korrekte fret (i eksemplet ovenover hhv. gul og grøn), uden at strumme.
Gav det mening?
Hvis du misser tonen før, er du dog nødt til at strumme som normalt. Og så skader det iøvrigt ikke at strumme, så længe du har timingen iorden - men på nogle af sangene, især Hard og opefter, bliver det svært at følge med uden at mestre HO/PO's.
#165 elwood 17 år siden
Men vil det sige at når man ser fret boardet, så kommer der først en normal altså med sort ring, og herefter vil der så være HO eller PO's
Det bare fordi på det billeder der ser det ud som om der først er en HO/PO og så i midten kommer der en normal fret.
Men det måske bare fordi den gule man ser på boardet er afslutningen fra en forige serie ?
Jeg skal da hvertfald lige lægge mærke til det næste gang jeg hiver spillet frem dvs. lidt senere i aften hehe.
Tak for hjælpen indtil videre hvertfald. 8-)
#166 elwood 17 år siden
Synes ikke jeg har opdaget dem endnu, har lige kørt lidt pratices for at hitte ud af systemet.
Er det så kun når der forekommer cirkler uden den sorte ring de kan bruges ?
Fordi hvis det er det, så syens jeg ikke de forklare det særlig godt i tutorialet.
#167 elwood 17 år siden
Og jeg fik brugt lidt HO/PO på den sang, det var man nærmest nødt til.
Nu har jeg vidst fundet ud af det, man er nødt til at vide hvor de forekommer, for man kan ikke bare lave dem når man vil.
Hehe sjov lille deltalje til sidst med Ufo'en 8-)
Nu skal jeg slappe lidt af og så nyde min lille sejer, der går nok lidt tid før jeg kaster mig ud i Hard, jeg skal først lige mestere medium.
Rock On!
#168 El vez 17 år siden
Yes.
You got it.
Hehe godt gået - keep on rockin' the free world!
#169 filmz-Bruce 17 år siden
#170 intak 17 år siden