Gravatar

#131 filmz-kaotmus 17 år siden

Gravatar

#132 filmz-putte 17 år siden

åhhh nej håber sgu ikke det kommer til at gå ud over GTA 4, please for pokkerO(
Badabing badabang
Gravatar

#133 Bates 17 år siden

#131 - Nej nej NEJ!

Det er ren skandale hvis de ændre ved GTA4!
Gravatar

#134 elwood 17 år siden

Jeg tror ikke rigtig det kan nå at få stor indflydelse på GTA4, men efter GTA4 så ja det kan godt betyde ændringer.

Ud fra det jeg læser lyder det også mere som om de gerne vil ha at Take Two skal være kendt for andet end GTA spillene, selv om der da skrives at de heller ikke bryder sig om al den fokus på vold, men det tror jeg mere er en fortolkninger nyhederne har sat på.

Jeg tror det bunder ud i mest at de gerne ser at Take Two får andre udvikler under sig, som kan lave nye spil udover GTA serien.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#135 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#136 elwood 17 år siden

11th ting læg mærke til bilen der køre ned af "bakken" forbi husene den bliver påvirket af underlaget den køre på.

Der også en del der ku tydede på at fodgængerne er mere fornuftigt brugt denne her gang, de er ikke bare smidt tilfældigt ind for at blive kørt ned.

jeg er sikker på der nok skal komme meget mere, og diverse fora'er vil summe indtil release date'en med teorier, ligesom vi har gang i nu her hehe.

Det ku virkelig være fedt hvis det ender med et mere seriøst GTA med stor vægt på historien, og detaljerede miljøer, der er så lige den "bagdel" at jo mere "virkelig" (alvorligt) det ser ud, jo mere tænder Jack Thompson og diverse andre folk af, men det har jo ikke været noget nyt.

Jeg håber på en masse medie dækning, men undgå gerne en hot coffe episode igen. Vil ikke bryde mig om at se GTA4 ende med at blive reduceret med hensyn til features.

Btw lidt detektiv jagt, der sku være noget hint til at der også er flyning med i GTA4, i teaseren, men jeg har ikke ku finde noget tegn på det endnu.

Jeg glæder mig meget til gameplay videos om et par måneder, så man virkeligkan få at se hvad deres RAGE engine fra Table Tennis kan præstere.
Gravatar

#137 e-male 17 år siden

grrr.. Har lige købt mig en Nintendo Wii i torsdags, men den bliver ved med gå ned/fryse fast både inde i spil og i wii menuen og den har installeret seneste system update.

Så nu er der vel ikke andet for end at kontakte Bergsala A/S. Det er bare ærgeligt, når man lige havde glædet sig til at spille på den i påsken.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#138 elwood 17 år siden

#137 damm hvor ærligt, håber det lykkes for dig at få den byttet, eller hvad der nu skal gøres.
Gravatar

#139 Corgan 17 år siden

Nu ved jeg ikke om det er sådan i hele landet, men jeg opdagede at Fona 2000 har en masse Nintendo Wii og PlayStation 3 stående.
Gravatar

#140 dyg 17 år siden

Jo, forretningerne er ved at have Wii på lager nu, og PS3 er der også fyldt af i Århus.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: