Gravatar

#141 e-male 17 år siden

Nå, så fik jeg byttet min wii til en ny én, der denne gang virker upåklageligt. Det var lidt spøjst i Fona, da jeg fortalte at den gamle ikke virkede, fordi de vidste ikke rigtig hvad de skulle gøre, eftersom jeg åbenbart var deres første kunde med en defekt wii, hvilket må siges at være positivt for Nintendo.

Nu har jeg godt nok også ondt i øjnene efter at have spillet timevis af Zelda. Det er alt for fedt det spil.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#142 Corgan 17 år siden

Jeg har de sidste 3 dage straffet mine fingre med Guitar Hero II til Xbox360. Fuck, det er fedt!

Så til alle 360-ejere.... det er langt sjovere end I tror. Så køb!

:-)
Gravatar

#143 filmz-lbw 17 år siden

#142 Ja, det siger alle anmeldelser også! Men jeg kan ikke få mig selv til at købe en plastikattrap til min xbox. Jeg må nok hellere prøve spillet et eller andet sted. ;o)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#144 Corgan 17 år siden

#143:

Det siger de fleste. Men når du først har spillet et par numre, bliver du omvendt. Så føles guitaren pludselig ægte. ;-)
Gravatar

#145 El vez 17 år siden

Guitar Hero 1+2 fås også til PS2 - køb!!!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#146 DarkLight 17 år siden

Men stadig ikke til PS3? Er der kommet en konverter?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#147 elwood 17 år siden

#146 GH spillene er så vidt jeg ved et af de spil der ikke er bagud kompatibel til PS3.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#148 filmz-lbw 17 år siden

#144 Coolshop.dk har GH2 til kr. 699,-

Den fås vel ikke meget billigere?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#149 myggen 17 år siden

Jo, iflg. spilpriser.dk kan det fåes en del billigere:

http://www.spilpriser.dk/Products/listprices.asp?I...

Men Coolshop har jo prisgaranti, spørgsmålet er om de vil matche prisen (er ikke sikker på den er på lager hos Xcase).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#150 Corgan 17 år siden

Guitar Hero II til Xbox360 kan findes billigere.

Blockbuster har det til 599 kr.

http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=334&m...

Skriv ny kommentar: