Gravatar

#191 Slettet Bruger [1973161598] 17 år siden

Spillene er ikke regionsfrie. CDWOW er nok billigst...det er der jeg har købt de fleste af mine.
Gravatar

#192 dyg 17 år siden

#190 - Nu har dit postbud nok ikke meget med det at gøre :) Men risikoen/faren er meget reel... Især for mig, der er blevet snuppet rigtig mange gange, så jeg lader være med at bestille dem der.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#193 Bony 17 år siden

#190 - Det var jo netop dét. Jeg fik jo et svar, fra dig i #187. Det var dog ikke lige det svar jeg gik efter. Jeg antog blot at mit spørgsmål blev forstået men modtaget med en "kæk" bemærkning. Det sker jo. ;)

Spørgsmålet var egentligt også mere om jeg kunne bruge spil fra US (play.com) da deres priser tit er bedst. Men nu har jeg været inde på CDWOW og kigge og det ser nu heller ikke så ringe ud igen. Jeg må snuse lidt rundt. Ved CDWOW er der selvfølgelig ikke risiko for told.

Der er sgu bare nogen der er mere heldige end andre. ;)
Min første bestilling fra Play.com udløste lige en ekstra regning på 124,- her igår! Det er sgu 'dumme' penge at skulle af med.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#194 elwood 17 år siden

Wii'en er regions kodet, dvs. titler fra USA, og Japan kan kun spilles på en Wii fra det land.

Gamespot har netop derfor en japansk wii, til når de skal spille de obskøre japanske spil. Jeg går selv at håber på at der måske findes, eller kommer en løsning, fordi der er mange Japanske spil der aldrig ville komme til hverken US, eller Europa.

Coolshop er forøvrigt en dejlig side, tit så modtager jeg spil før deres officielle udgivelses dato.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#195 Bony 17 år siden

#194 - Nu spørger jeg sikkert hamrende dumt, da svaret sikkert findes forklaret et sted ovenover. MEN. Der er altså ingen problemer med at afspille spil købt i US på en Wii købt i EU?

EDIT: Altså kun to regioner. USA/EU og Japan. Korrekt?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#196 elwood 17 år siden

#194 Jeg mener da de er del op i USA også, men nu har jeg kun Eu spil, så jeg er ikke sikker. dog er jeg hel sikker på det med Japan.
Gravatar

#197 dyg 17 år siden

#193 - Er Play's spil fra US? Play ligger på Jersey (Engelsk ø), så jeg regnede med at det var europæiske udgivelser, som jeg igen regnede med kunne bruges på min Wii.
Gravatar

#198 Slettet Bruger [1973161598] 17 år siden

USA er én region for sig, men selv om Japanske spil også er NTSC, kan de alligevel ikke køres på en USA-maskine og omvendt.

Play.com sender UK-spil, hvilket kan køre på en dansk maksine også. Det gør CDWOW også.
Gravatar

#199 elwood 17 år siden

#198 nej jeg læste lige mig selv frem til at der findes Japansk NTSC, og Amerikansk NTSC, jeg læste så også at der arbejdes på metoder til at ku afspille J-NTSC på en amerikansk NTSC.

indtil videre lyder det kun som om det foregår via. en chip, man skal ha i ens Wii (fyha) jeg håbede dog lidt på noget freeloader til wii spil, det ku være ret fedt, men jeg ved ikke om det nogensinde bliver muligt.

Gravatar

#200 dyg 17 år siden

Er lige kommet hjem fra Storcenter Nord, hvor jeg faldt over Spider-Man 3.. Kunne jeg lade det ligge? Nej da :) Så ved jeg hvad min aften skal gå med. Wiiiii.

Skriv ny kommentar: