#200 du må lige vende tilbage med din mening om det har selv, 360 udgaven (mit næste wii spil skal være super paper mario omkring 1. Juli) og jeg more mig gevaldigt screw the reviews der sabler der ned, jeg more mig sku herligt med det spil, Go Spidey!
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er der nogle Guitar Heroes i huset? Hvad er Jeres Gamer Score for det spil? Hvilken sang er Jeres favorit? Og hvad er Jeres højste score på en enkelt sang?
#204 score vil jeg ikke engang ud med endnu, jeg døjer stadig med en sang fra et band der hedder Antrax på easy, det fordi jeg stadig ikke har lært hammer on's and pull off's
Men for helvede det er et sjovt spil, selv om det er svært for mig 8-)
Strutter er jeg ret vild med.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#201 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#202 Bony 17 år siden
#203 dyg 17 år siden
#204 Corgan 17 år siden
Er der nogle Guitar Heroes i huset? Hvad er Jeres Gamer Score for det spil? Hvilken sang er Jeres favorit? Og hvad er Jeres højste score på en enkelt sang?
#205 elwood 17 år siden
Men for helvede det er et sjovt spil, selv om det er svært for mig 8-)
Strutter er jeg ret vild med.
#206 filmz-Kadann 17 år siden
Mener du ikke Anthrax? :) Glimrende metalband. :)
#207 elwood 17 år siden
Men derimod Rock and Roll Hoochie Coo, damm det er et fedt nummer, kendte det slet ikke, men det rockede fra start af 8-)
#208 filmz-Kadann 17 år siden
Ok :) Jeg må se at få købt de to spil til min PS2.
#209 elwood 17 år siden
men da jeg prøve GH første gang var det på min fætters PS2, og der var jeg solgt, men jeg pinte mig selv og ventede på 360 udgaven.
#210 filmz-Kadann 17 år siden
Nah, skal ikke have en Xbox indenfor døren, så jeg nøjes med PS2-udgaven. :)
Der er vist flere sange i Xbox-udgaven, så vidt jeg husker.