Gravatar

#51 elwood 17 år siden

Satme glad for jeg har min PSP, Crush ser satme udtil at være et ret så anderledes Puzzle game.

Se video'en her

Læs om spillet her
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 filmz-Narniabæver 17 år siden

Pokemon Diamond & Pearl traileren!

Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#53 elwood 17 år siden

#52 No comment! hehe 8-)
Gravatar

#54 DarkLight 17 år siden

Ny info omkring Spiderman 3 til PS3. Ser bestemt spændende ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#55 elwood 17 år siden

Jeg håber bare de taler sandt med at side missonerne denne gang bliver mere intressante, fordi de var godt nok kedelig i 2'eren.

"har du mistet din ballon? nu skal jeg redde den for dig, eller bare noget lidt mere intressant end kun at banke simple skurke konstant imellem boss battlerne.

Men ja hvis de kan forbedre på det punkt, så yep ser det intressant ud 8-)
Gravatar

#56 elwood 17 år siden

Ahh yes det her redder min dag Mercenaries 2: World in Flames, kommer også til Xbox360 og er derved ikke en PS3 only titel nu herligt, var sku ved at være nervøs, 1'eren var et fantastisk spil på PS2'en og Xbox'en.

PS2 får også en version men bygget på den gamle engine, og ja PC får sku også lov at lege med, så må jeg se hvad der bliver best pc eller Xbox360 udgaven, ku godt forstille mig det bliver del grafik tungt selv for min pc hehe.

Sådan Pandemic Studios 8-)

Læs hele affæren Her

Tjek for øvrigt Pandemics webcam blogs ud, de er ret underholdende.
Gravatar

#57 myggen 17 år siden

Er der nogensinde nogen der har troet, at Mercs 2 ville forblive PS3-eksklusiv? Har du ikke læst en eneste af de 2-300 'hints' der har været? :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#58 elwood 17 år siden

#57 Jo men det var aldrig blevet bekræftet, jeg havde da bemærket deres 360 controller, på bordet da man så deres web blogs, men det er bare rart endelig at få den officielle melding.

Btw Kæft jeg glæder mig til det kommer!
Gravatar

#59 myggen 17 år siden

Det er faktisk bekræftet et par gange, men hver gang er der trukket i land igen :)

Men fuck det, det er da (for 360-ejere) jo bare en positiv nyhed, endnu en ex-PS3-exclusive ;)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#60 DarkLight 17 år siden

[url= Song[/url]
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: