Gravatar

#71 Æsop9000 17 år siden

Jeg har altid været meget stor fan a Warcraft universet. Så da jeg så et preview til et nyt Warcraft-adventure-spil på den Originala Stacraft-CD blev jeg glad. Warcraft Adventures: Lord Of The Clans -

Det ærger mig derfor at udviklingen af spillet blev stoppet tilbage i 97/98, specielt når det så så fedt ud.
Jeg ville gerne visse jer traileren.... hvis i ikke allerede havde set den.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#72 elwood 17 år siden

#71 jep det var trist, jeg fulgte det fra start koncept til det rak stikket, ud, det værste var at det næsten var færdigt, ku ha været ret muntert.

Gennemførte lige Abe Lincoln Must Die! afsnittet fra TellTalegames, episode række af Sam And Max, og med episode 4 er vi tættere på den sindsyge humor, og de mærkelige gåder som vi kender fra Hit The Road.

Bare det at se Max som USA's præsident var det hele værd 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#73 DarkLight 17 år siden

Kan man ikke finde Texas Hold Em et sted, som man kan spille på sin Wii?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#74 myggen 17 år siden

Nej, der skal du nok have fat i en 360.

(og nej, det svarede ikke på dit spørgsmål).
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#75 DarkLight 17 år siden

Jeg tænkte på en mere simpel løsning, da Wii'en kan gå på nettet, så det krævede ikke mere end en kendte en god flash poker.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#76 elwood 17 år siden

Xbox360 ejer der kan li south park tjek det her

Har selv downloadet episoden, så Danmark er også med åbenbart.

Det er den episode hvor de får fat i Ninja våben, go det hele går hen og bliver ren Anime, hehe tjek lige Cartman, ud først var han dværg i Wow, og nu er han en stor slags tumling med kataner(staveplade)
Gravatar

#77 Slettet Bruger [1973161598] 17 år siden

Ninjaepisoden blev lavet før WOW-episoden, men ellers ja, heh :)
Gravatar

#78 elwood 17 år siden

#76 well jeg har ikke fulgt med i South Park så meget jeg ser det mere lidt tilfældigt hehe.

Oh BTW GDC startede jo igår, og eftersom E3 er dødt, så er der mere fokus på spil på GDC.

Glæd dig blandt andet til Peter Moleneux, fortælle "how Amazing Fable2 is gonna be, I whish I could tell you about this feature but you just have to wait, what I can say is that it has something to do with Bird Shit" Sagt med britisk Accent

Hvis nogen kan skabe en hype om et spil, så er det Gode gamle Peter 8-)

Mass Effect bliver vidst nok demoede endnu engang, med ny lokaliton, det spil glæder jeg mig meget til, jeg har stor tiltro til de to Doctor'er.

Pandemic's Mercenaries 2: World in Flames vil også være tilstede, og en masse andet, skal nok melde ind når der sker noget intressant med hensyn til afsløringer/demos.

Gravatar

#79 elwood 17 år siden

Gravatar

#80 elwood 17 år siden

Info Overload!

hvor skal vi starte, fremhæver lige et par punkter for hver af giganterne.

Nintendo

Super Paper Mario, damm jeg glæder mig til det

Koji Kondo snakker om musik i spil

Microsoft

Merc2 jep jeg ved det også kommer til pc, og PS3 nu fremhæver jeg bare lige 360 udgaven da det var den de demoede dernede.

Behemot viste deres Castle Crashers frem, som lover 2d action for alle pengene, Behemoth er dem der stod bag Alien Hominid fantastisk lille 2d platformer, der ikke er helt nemt
Castle Crashers

PS3

Warhawk spillet der blev brugt til at demo PS3'ens Motion Control aka. Tilty Support har ændret sig radikalt siden vi så det på E3 første gang.

Fra at være et Fly spil med lidt landbaseret action, er det gået hen og fået meget mere fokus på Multiplayer og ja forskellige køretøjer, der er gået en del Battlefield i det kan man vidst godt sige lidt.

Og så kom Sony med deres Online Samfund "Home" (sagt med Phil Harrison Accent), kalder jeg det, som er en blanding af chat, interaction mellem PS3 ejer lidt ala. Second Life (dog tror jeg det her bliver mere intressant)

Ens "lejlighed" er self. udstyret med Sony ting, og man kan se tv på sit Sony Bravia, pynte ens vægge op med billeder, som man har på sin PS3.

Må indrømme det lyder lidt intressant, for PS3 ejer og måske er det præcis dette her der skal til for at Sony kan komme oven på igen, nåja og det er gratis.

Læs mere om det Her Da jeg kun har nævnt nogle få ting omkring dette nye "Home"

LittleBigPlanet Se billederne og læs teksten, jeg kan ikke lige sammenfatte ord for det her, Amazing ser det dog ud.

Tror jeg stopper her, men jeg henviser lige til Gamespot's GDC side Info Overload dammit!

Slutter lige af med lidt andet info.

Tetris creator Alexey Pajitnov will receive the first Penguin Award for "diving into unknown territory." Pajitnov created Tetris in 1985 while working for the Computer Center of the Moscow Academy of Science in the Soviet Union

Og så får Miyamoto En lifetime achievement trophy fuldt fortjent!

Warren Spector Warren SPector taler om vigtigheden af Historier i spil, og hvo'en det skal udvikle sig i følge ham.

Men kort sagt gå ind på siden, læs det i finder intressant, og se Sony's Keynote Presentation, og senere idag kommer Nintendos med Shigeru Miyamoto.

GDC i år er satme blevet godt, også for gamer, på grund af E3's Skæbne, men generelt har jeg altid kunne li GDC, synes det intressant at høre hvad udviklerne har at sige om forskellige aspekter i branchen.

Ha en rigtig god dag Fellow gamers! god fornøjelse med læsningen 8-)

Skriv ny kommentar: