Går ud fra alle har set det fantastiske South Park afsnit Make love not Warcraft, med den mystiske fremmede uden liv der systematisk begynder at dræbe alle i WoW.'
Jeg fandt igår lige et interview med nogen af folkene bag, som fortæller om den lange process, og den store hjælp de fik fra Blizzard til det.
Ved ikke om dette er off-topic. Men: Skærmtrolden Hugo Commodore 64 longplay - genialt spil
Edit: Selvom jeg har nævnt dette før et sted, så se denne side, hvor man kan også spille mange Commodore 64 spil online ved hjælp af flash... jeg får meget tid til at gå med den: http://c64s.com/toplist/more/
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
This afternoon, Rockstar sent out an e-mail blast centering on a black, monolithic Roman numeral "IV." It announced that the first trailer for Grand Theft Auto IV will unspool in exactly four weeks on March 29. At the same time, the official Web site for the game launched, sporting a countdown clock that will end at 3 p.m. Pacific Daylight Time--if it accounts for the early implementation of daylight-saving time on March 11. If not, it will end at 2 p.m. PDT.
Hvis de følger formlen de altid har gjort med undtagelse af GTA2 (som heller ikke rigtig tæller) så vil vi den 29 få det første Glimt af GTA 4 verden har set.
Damm jeg glæder mig, men jeg kunne godt mistænke dem for at lave en snedig teaser der keine Ingame viser, men jeg krydser fingrer! Elwood out og i seng.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 elwood 17 år siden
Hehe og det handler netop om de små hints med controllerne 8-)
Ps. der er ingame footage også 8-)
1'eren var et af mine ynglingsspil til xbox'en.
#63 elwood 17 år siden
Wiiminder
Det virker ret snedigt, hvis jeg selv skal sige det 8-)
#64 elwood 17 år siden
Jeg fandt igår lige et interview med nogen af folkene bag, som fortæller om den lange process, og den store hjælp de fik fra Blizzard til det.
Faktisk ret intressant læsning Her
#65 Æsop9000 17 år siden
Men: Skærmtrolden Hugo Commodore 64 longplay -
genialt spil
Edit: Selvom jeg har nævnt dette før et sted, så se denne side, hvor man kan også spille mange Commodore 64 spil online ved hjælp af flash... jeg får meget tid til at gå med den:
http://c64s.com/toplist/more/
#66 elwood 17 år siden
Der tages lidt gazz på det med en voiceover, og, naa se teaseren så forstå i.
Teaser
#67 elwood 17 år siden
This afternoon, Rockstar sent out an e-mail blast centering on a black, monolithic Roman numeral "IV." It announced that the first trailer for Grand Theft Auto IV will unspool in exactly four weeks on March 29. At the same time, the official Web site for the game launched, sporting a countdown clock that will end at 3 p.m. Pacific Daylight Time--if it accounts for the early implementation of daylight-saving time on March 11. If not, it will end at 2 p.m. PDT.
Hvis de følger formlen de altid har gjort med undtagelse af GTA2 (som heller ikke rigtig tæller) så vil vi den 29 få det første Glimt af GTA 4 verden har set.
Damm jeg glæder mig, men jeg kunne godt mistænke dem for at lave en snedig teaser der keine Ingame viser, men jeg krydser fingrer! Elwood out og i seng.
#68 Slettet Bruger [1973161598] 17 år siden
Til SEGA Mega Drive kan man anskaffe sig Streets of Rage, Sword of Vermilion og Bio-Hazard Battle. Hvert af disse spil koster 800 Wii point.
Til Turbografx kan man hente Chew Man Fu til 600 Wii point.
#69 ks 17 år siden
#70 elwood 17 år siden