Wii Q: Hvis man spiller de gamle GC spil, skal man så også bruge de gamle memorycards? Prøver at finde ud af hvor meget jeg kan sælge, hvis jeg sælger min GC.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#219 - som jeg læser det fungerer component som scart gør i europa, bare med den forskel at det understøtter 480p istedet for 480i som jo er NTSC-standard. I Europa har vi jo 570i - vil det så sige at vi i Europa ikke har mulighed for at spille Wii i progressive scan, altså 570p?
Min dvd-afspiller har de tre RBG-component-udgange, men mit tv har ikke indgangene. Er det ikke normalt for flad-TV nu om dage at have de tre component-stik?
#4: Det er helt normalt, at flad-tv i dag har component-indgang, og har man ikke hdmi, er det mig bekendt den eneste måde at få et hd-signal tilført (hvis man ser bort fra vga).
Nu blir du måske træt elwood, men går ud fra du allerede har en fin DVD-afspiller selv:
Det var oprindeligt meningen at Wii skulle komme uden muligheden for at afspille DVD film. Nintendo har nu genovervejet situationen, og har valgt i en senere version af Wii konsollen, at bruge Sonic CinePlayer CE DVD Navigator, som vil gøre dette muligt.
Den næste version af Wii vil komme engang godt inde i 2007, mens at den første version af Wii, vil blive lanceret om en lille uge.
#1 DarkLight 19 år siden
Gammel Tråd
#2 DarkLight 19 år siden
Q: Hvis man spiller de gamle GC spil, skal man så også bruge de gamle memorycards? Prøver at finde ud af hvor meget jeg kan sælge, hvis jeg sælger min GC.
#3 McPeter 19 år siden
#4 McPeter 19 år siden
#219 - som jeg læser det fungerer component som scart gør i europa, bare med den forskel at det understøtter 480p istedet for 480i som jo er NTSC-standard. I Europa har vi jo 570i - vil det så sige at vi i Europa ikke har mulighed for at spille Wii i progressive scan, altså 570p?
Min dvd-afspiller har de tre RBG-component-udgange, men mit tv har ikke indgangene. Er det ikke normalt for flad-TV nu om dage at have de tre component-stik?
#5 DarkLight 19 år siden
#6 Captain Vallo 19 år siden
BR siger 2199,-
Block'en siger 2195,-
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#7 myggen 19 år siden
#8 elwood 19 år siden
det er Composite jeg har derhjemme, men jeg har også Scart adgang, så hvis tv'et understøtter RGB (tviler meget) så burde jeg ku køre RGB eller ?
Jeg tvivler dog meget, men muligheden skal da undersøges hvis den er der.
#6 det lyder da ikke hel ringe, og ca. noget i den stil jeg regnede med.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 McPeter 19 år siden
Kilde: http://newz.dk/forum/item/67838/