Gravatar

#41 elwood 19 år siden

Ok jeg prøvede det lige hurtigt inden der kommer numb3rs i tv.

Som nogen nok kan huske så spurgte jeg en del om composite og RGB, og lige pt. har jeg kun Composite, men anskaffer mig et scart(rgb)

Men selv med Composite det her spil ser GODT UD!(tør slet ike tænke på forskellen når jeg går over til RGB.

Screens'ne og det hele har ikke løjet det er er virkelig det spil du viser frem Grafisk, hvis du vil ha de hardcore pc freak's (som aldrig vil nærme sig en konsol) til rent ud sagt og holde deres kæft.

Billedet, detaljerne våbene, bare den Armor som Marcus har på i spillet, det ser blødende smukt ud, og glæd jer til jeres første Chainsaw Melee, det er så tilfredsstillene 8-)

Men ok det var lige et lille hurtigt førstehåndsindtryk, nu vil jeg se lidt Numb3rs og kaste mig over spillet igen bagefter.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 filmz-lbw 19 år siden

#41 *drool* Jeg var temmelig nervøs for at GOW var überhyped. Måske du skulle overveje at droppe kablet og spare op til HDTV? :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#43 elwood 19 år siden

#42 reklame pause nu hehe...

Naa der er sku lidt længere fra 150 kr. til 20-30000 eller hvor meget et godt HD tv nu koster.

Glæder mig til weekenden hvor min ven forhåbentlig kigger forbi, så vi kan få prøvet lidt splitscreen co-op 8-)

men mens i venter på GOW kan i tjekke Superman Returns demo'en ud, den er faktisk rigtig fed, nå reklame slut I'll Be back 8-)
Gravatar

#44 elwood 19 år siden

GOW er det ultimative drengerøvs spil, jeg har taget mig selv i flere gange at råbe af tv'et, "smag min chainsaw svin" eller noget i den dur, damm det holder for hårdt, Cover systemet skal man lige vænne sig til, men damm det er nice 8-)

Vraggg Chainsaw!

hehe
Gravatar

#45 filmz-NeoDk 19 år siden

Jeg vil så lige give dig den første Wii anmeldese fra Gamespot.. Hvis du nu ikke har set den :)
http://www.gamespot.com/wii/driving/excitetruck/in...

Jeff anmeldte det
Gravatar

#46 elwood 19 år siden

#45 Jeff Gerstmann virker ikke særlig begejstret for Wii, Alex Narvarrov virkede mere hypede på den, så man blandt andet da han spillede Zelda, men nu har en anmeldelse heller aldrig gjort udslag i jeg har købt et spil, så jeg nu nok Excite Truck er sjovt.

Men mit launch køb ser sådan her ud indtil videre:

Zelda: Twilight Princess og Rayman Raving Rabbids. så ser jeg lige på hvad jeg skal ha derefter 8-)

En anden ting, efter GOW, spillede jeg lige lidt af Superman Returns demo'en til 360'er, damm det er sjovt, jeg tror det her er det bedste superman spil jeg har spillet indtil nu, du kan løbe/flyve med lydens hastighed og mere til tror jeg, det går hvertfald pæn stærk. Samle folk og biler op kaste dem af helvede til, høre dem skrige lidt, og i sidste secund fange dem i luften med din superspeed hehe.

Spillet har ikke en normal healthbar, men det er hele byen Metropolis, som er din health bar, når den bliver skadet bliver superman skadet. Min eneste frygt lige pt. er at der bliver for meget flyvene frem og tilbage, for at afværge diverse katastrofer, således at man ikke får tid til bare at flyve rundt.

I nogle timed missioner i den fulde version får man lov til at spile som Bizzaro(staveplade) og her gælder det om på tid at smadrer så meget af Metropolis hehe.

Ps. fik jeg nævnt hvor fedt flyvningen fungere 8-)

Nå men I weekenden står den på seriøs GOW, og det kan nok holde mig beskæftiget indtil Wii kommer hehe.
Gravatar

#47 elwood 19 år siden

#46 men han er dog ikke hel negativ, så det er vel et ok review, hehe bare roligjeg basher ikke folk som ikke kan li The Wii......Not! 8-)

Jeg er ret spændt på ign og gamespot's score til Zelda dog.
Gravatar

#48 filmz-NeoDk 19 år siden

Jeg har intet imod Wii, har selv tænkt mig at jeg skulle have en fra jeg først så Red steel og Zelda... Da de spillede Super monkey ball på Gamespot blev det først mere funny! :D

Men var før modstander af Ps3 og tænkte, det dyre lort men efter at have set noget gameplay og set maskinen i brug, tænker jeg selv på at anskaffe mig en når den udkommer.. Det er så bare at begynde at spare sammen med det samme :P.. Den er lidt dyr for en 16 årig men står nok klar med penge til Wii her den 8 dec

Men elwood skal du så ind på D3 hedder messen vidst, og prøve Wii og ps3 ?... Ville ellers godt derind men tror ikke jeg har tid
Gravatar

#49 elwood 19 år siden

#48 det ku være sejt, men jeg har andre ting jeg skal der, dog har jeg luftet ide'en om at komme til Leipzig næste gang, mener også den er for offentligheden, og jeg har da hvertfald en gut der er frisk, men vi skal lige finde ud af pris og dato først.

Og ja jeg skal med tiden også ha en PS3 dog er det kun MGS4 der er rigtig grund for mig lige nu, da Assasins Creed kommer til min dejlige 360'er, men når den falder lidt i pris, så slår jeg nok også til.

Er lige blevet færdig med Race to E3 GOW dokumentar på min dvd, og jeg er rystet! Microsoft ville tone ned for Chainsaw'en hehe, men CliffyB og gutterne kæmpede hårdt for at microsoft ikke sku pille ved den med hensyn til den kommene E3 demo. Der var sågar et hel møde der bare hed Chainsaw Meeting hehe.

Normalt giver jeg ikke møj for de her collectors edition, ender dog altid med at købe dem men den her gang, manner det er satme godt, kan godt være der ikke er så mange speciel ting, som diverse kort og andet gejl som f.eks. Blizard gør meget i, men selve baggrundsmatrialet er virkelig spændende.

Så lige en opsumering:

Superman Returns demo lover godt

GOW styre 100% Chainsaw!

D3 får ikke tid, men Leipzig næste år overvejer jeg en del.

Wii come on... come on...

Wii360 GOW Chainsaw Guy signin off for this night sov godt folkens!

Gravatar

#50 McPeter 19 år siden

Super Monkey Ball: Banana Blitz Review (8.4)
http://wii.ign.com/articles/746/746040p1.html

Tror godt jeg vil have det spil :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: