#91 kan godt være han ikke anmelder spillene, men han ved nu noget om spil aligevel mest de gamle dog, men nu er det heler ikke på hvor meget manden ved han fik prisen, men det at han har "fået" Computerspil på tv, og for det synes jeg da det er hel fint, med den pris.
Og lige for at komme på Wii sporet igen, her er lidt VC action, well not much, men hvis nogen kan finde mere med VC til Wii evt. videoer, ville jeg rent faktisk blive glad 8-)
[url= VC[/url]
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
"...gamer, who may well have queued up for many hours in sheer anticipation of getting their Wii, could turn homicidal and hit the streets to batter people with their temporarily useless Wii Remotes.
#91 myggen 19 år siden
Skal vi ikke have omdøbt Bodil'en til Friid'en?
#92 elwood 19 år siden
Og lige for at komme på Wii sporet igen, her er lidt VC action, well not much, men hvis nogen kan finde mere med VC til Wii evt. videoer, ville jeg rent faktisk blive glad 8-)
[url= VC[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#93 McPeter 19 år siden
Fx denne:
Golden Axe og Dyna Blaster/Bomberman
#94 elwood 19 år siden
#95 elwood 19 år siden
#96 elwood 19 år siden
Hvis man kigger her kan man se at Gamespot anmelder en del til VC også, som f.eks. Mario64(Best 3dplatformer Evar!) og en masse andre. Wii Link
#97 elwood 19 år siden
Det er ikke alt lutter og grønne skove, og Svampe med Wii
Wiiconnect24 trouble showing upNintendo er ved at kigge på sagen, så vi må håbe de finder en løsning.
#98 filmz-lbw 19 år siden
Det ser lækkert ud. Mon ikke man kan få plads til 2-3 forskellige konsoller i stuen... ;o)
#99 elwood 19 år siden
Jeg mangler bare lige og finde mig en god Reol til mine DVD, så får jeg straks mere plads.
#100 McPeter 19 år siden
http://www.computerandvideogames.com/article.php?i...
"...gamer, who may well have queued up for many hours in sheer anticipation of getting their Wii, could turn homicidal and hit the streets to batter people with their temporarily useless Wii Remotes.
It's America - anything can happen."
;-)