hehe.... Jeg ved stadig ikke efter det med Red steel men tror det måske jeg skal have en, for har lagt penge til side og begynder at spare sammen til en ps3 :D
#80 Jeg tror jeg vil spille Wii på mit 32 tommer fjernsyn med HD :D
Ja, jeg er skam i live... lige akkurat... sidder og knokler løs på afgangsprojekt... kun afbrudt af mere eller mindre spontan druk og kæmpe tømmermænd... ;-)
Har et par meget lange uger foran mig for at kunne nå deadline til d.7.december hvor vi skal have første udkast færdig til gennemlæsning. Dette betyder dog ikke at jeg vil have tid til at lege med Wii d.8... det må vente til engang næste år... :-(
Wii væk, PS3 kan du komme væk, Xbox360 Hvad er det?
Det her er THE NEWS!
Jakob Stegelman(GUD) Har fået overrakt Nordic Game prisen, for sin Medvirken til at bringe Computer spil til dansk TV, og formidle og forstå dette medie.
Og fra næste år, vil Prisen blive opkaldt efter ham... Stegelmann Prisen, Wow hvilken ære at modtage denne pris, jeg har allerede forslaget til hvem der skal ha den næste år IO Interactive.
#81 filmz-NeoDk 19 år siden
Jeg tror jeg vil spille Wii på mit 32 tommer fjernsyn med HD :D
#82 elwood 19 år siden
Og Red Steel var aldrig min launch køb, så det nu lige meget, men jeg skal da prøve det evt.
Link og Rayman til mig, og måske Excite Truck senere. og en bunke andre titler senere hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 filmz-NeoDk 19 år siden
Takker, men du har nok ret, men kunne ikke lade værd da der var et tilbud i den lokale Aldi ;)
Rayman havde jeg tænkt på måtte hjem men ellers ved jeg det ikke
De kaniner er for seje
"Slap that bunny that not is singing right" :D
#84 McPeter 19 år siden
http://wii.ign.com/articles/746/746697p1.html
#85 elwood 19 år siden
Ja Madden får fine karakter, og hvis der er et Madden Spil der skal vække min interesse, så må det være Wii udgaven.
Men først har jeg en aftale, med et bundt skøre kaniner, og en ung fyr med grønt tøj.
Den 8 Dec. suk...
#86 McPeter 19 år siden
Har et par meget lange uger foran mig for at kunne nå deadline til d.7.december hvor vi skal have første udkast færdig til gennemlæsning. Dette betyder dog ikke at jeg vil have tid til at lege med Wii d.8... det må vente til engang næste år... :-(
#87 McPeter 19 år siden
PS3 koster Sony dyrt
http://ing.dk/article/20061120/ELEKTRONIK/11124000...
men det er vidst meget normalt for en push-strategi...
#88 filmz-Bruce 19 år siden
#89 elwood 19 år siden
This is my Crib
#90 elwood 19 år siden
Det her er THE NEWS!
Jakob Stegelman(GUD) Har fået overrakt Nordic Game prisen, for sin Medvirken til at bringe Computer spil til dansk TV, og formidle og forstå dette medie.
Og fra næste år, vil Prisen blive opkaldt efter ham... Stegelmann Prisen, Wow hvilken ære at modtage denne pris, jeg har allerede forslaget til hvem der skal ha den næste år IO Interactive.
Læs mere Her
Stort tillykke Stegelmann herfra. Programmet har været på siden 1989 and still going strong.