Zelda ville så være den eneste fornuftige grund til at købe en Wii. Jeg har selv en gammel N64 samt Zelda: Ocarina of Time. Det er det eneste Zelda spil jeg har gennemført... og det var super fedt. Men med et enkelt interessant spil til Wii + en masse druk-spil, er jeg ikke sikker på at konsollen endnu er en god investering for mig.
Spiludvalget er ok til Xbox 360, men jeg tror PS3 kommer hurtigt op på samme højde. Da 360'eren fik release var der ikke et eneste interessant spil til denne IMO. Sådan er det sikkert også med PS3. Udviklerne skal først finde ud af at bruge den nye teknologi, så det varer sikkert lidt tid før man kommer til at se hvad PS3 virkelig har at byde på. Derfor synes jeg også det er en uretfærdig sammenligning at sætte 1. generationsspil til PS3 op mod 2. generationsspil til Xbox360 (som mange anmeldere gør meget ud af).
Eksklusivtitler skal der med tiden også nok komme flere af til PS3, som der med tiden er kommet til Xbox360. Men Gears of War og Halo 3 er 2 tunge drenge på vægtskålen i overvejelsen om at købe en 360'er eller ej.
Microsoft har Rare som jeg stadig curse dem for, de lavede jo nogle fantastiske spil til N64, og selv om de køre lidt i samme spor for tiden, (Banjo kazooi 3) så er jeg altid spændt på hvad de finder på. Sidst var det, det meget syrede Viva Pinata, som jeg faktisk fandt ret morsomt (spillede det nede ved min fætter)
Men uanset hvad det skal da blive spændende at se hvad der kommer til PS3 Eksklusivt.
Lige nu glæder jeg mig til Assasins Creed, fra folkene bag POP: Sands of time, og ikke den skrækelig "2'er" der var for meget kamp og for lidt puzzle (der har jo været et Prince of Persia 2, før bare i 2d) Det ser rigtig fedt ud, og fremtids/nutids aspektet, som der hentes til, i det man har set, virker ret intressant. Og så kommer det jo til 360'eren 8-)
PS3's online del skuffer mig dog lidt, det virker ikke til de går efter hele det der Community system, som Xbox har. Her føre Microsoft klart over dem alle med deres Online Platform. Nintendo virker stadig ikke som om de satser så meget på Online spil, men der skal nok komme nogle intressante ting i fremtiden til Wii også (og nej Miyamoto, jeg snakker ikke om dit Mario Galaxly co-op tilføjelse hehe)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#142+143 Gør som mig. Jeg har en xbox 360 og køber med stor sandsynlighed en PS3 og en Wii. It's expensive... but I am worth it! :p
Edit: Har netop anskaffet mig GOW og er i modsætning til alle andre ikke specielt imponeret, men har heller ikke spillet MP endnu (eller fået en chainsaw, elwood). ;o)
FPS'er med scriptet handling er ikke lige min stil - selv om det måske er flot, ligner det noget man har set et utal af gange før.
Edit 2: Og ja Wii er (også) oplagt til party-/drukspil. :D
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Jeg lige gået igang med Halo2 igen, for at forberede mig til Halo 3, af et xbox spil og være, så er det satme flot, og plasma granaterne uhh klart farvorit 8-)
#148 guld kan du spille online, kan du ikke med sølv, det er den største forskel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#141 Corgan 19 år siden
Zelda ville så være den eneste fornuftige grund til at købe en Wii. Jeg har selv en gammel N64 samt Zelda: Ocarina of Time. Det er det eneste Zelda spil jeg har gennemført... og det var super fedt. Men med et enkelt interessant spil til Wii + en masse druk-spil, er jeg ikke sikker på at konsollen endnu er en god investering for mig.
Spiludvalget er ok til Xbox 360, men jeg tror PS3 kommer hurtigt op på samme højde. Da 360'eren fik release var der ikke et eneste interessant spil til denne IMO. Sådan er det sikkert også med PS3. Udviklerne skal først finde ud af at bruge den nye teknologi, så det varer sikkert lidt tid før man kommer til at se hvad PS3 virkelig har at byde på.
Derfor synes jeg også det er en uretfærdig sammenligning at sætte 1. generationsspil til PS3 op mod 2. generationsspil til Xbox360 (som mange anmeldere gør meget ud af).
Eksklusivtitler skal der med tiden også nok komme flere af til PS3, som der med tiden er kommet til Xbox360. Men Gears of War og Halo 3 er 2 tunge drenge på vægtskålen i overvejelsen om at købe en 360'er eller ej.
Hmm... what to do?....
#142 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 Corgan 19 år siden
#142:
...og nok også de eneste. Men ikke desto mindre kan de få vægtskålen til at vippe over i 360'eren favør.
#144 elwood 19 år siden
Men uanset hvad det skal da blive spændende at se hvad der kommer til PS3 Eksklusivt.
Lige nu glæder jeg mig til Assasins Creed, fra folkene bag POP: Sands of time, og ikke den skrækelig "2'er" der var for meget kamp og for lidt puzzle (der har jo været et Prince of Persia 2, før bare i 2d) Det ser rigtig fedt ud, og fremtids/nutids aspektet, som der hentes til, i det man har set, virker ret intressant. Og så kommer det jo til 360'eren 8-)
PS3's online del skuffer mig dog lidt, det virker ikke til de går efter hele det der Community system, som Xbox har. Her føre Microsoft klart over dem alle med deres Online Platform. Nintendo virker stadig ikke som om de satser så meget på Online spil, men der skal nok komme nogle intressante ting i fremtiden til Wii også (og nej Miyamoto, jeg snakker ikke om dit Mario Galaxly co-op tilføjelse hehe)
#145 filmz-lbw 19 år siden
Edit: Har netop anskaffet mig GOW og er i modsætning til alle andre ikke specielt imponeret, men har heller ikke spillet MP endnu (eller fået en chainsaw, elwood). ;o)
FPS'er med scriptet handling er ikke lige min stil - selv om det måske er flot, ligner det noget man har set et utal af gange før.
Edit 2: Og ja Wii er (også) oplagt til party-/drukspil. :D
#146 elwood 19 år siden
#147 filmz-lbw 19 år siden
Det lyder som om, at vi kan stable en minidyst på benene her på filmz. :D
#148 McPeter 19 år siden
#149 elwood 19 år siden
Jeg lige gået igang med Halo2 igen, for at forberede mig til Halo 3, af et xbox spil og være, så er det satme flot, og plasma granaterne uhh klart farvorit 8-)
#148 guld kan du spille online, kan du ikke med sølv, det er den største forskel.
#150 McPeter 19 år siden