#183 Jep, har hørt det, men det er de jo næsten nødt til at sige, jeg stoler ikke pånoget før jeg ser Ingame Grafik, med interfacet.
Lidt ligeså dan har jeg det med Halo 3, jeg mener hvem blev ikke blæst omkuld af deres Teaser trailer(kommer i øvrig en ny 60 sec. teaser den 4 Dec.), som de også siger var ren ingame, og jeg har hørt flere interviews, hvor de siger dette.
Men hvis dette er sandheden, synes jeg det er lidt sjovt hvis Multiplayer grafikken, kommer til at skille sig så meget ud, som det ser ud til ud fra de screens man har set indtil videre. De siger jo godt nok at det var Pre Alpha shot's man så.
Jeg glæder mig til spillet kommer, for at se hvor meget af det de har sagt var sandt 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ej... synes bare han ligner en klon af Doom-fyren og så prøvede jeg et første gang på en Xbox... og konsoller er altså ikke til FPS... ;-)
Apropos hvad man rent faktisk skal spille FPS'ers på, så har jeg lige bestilt ny PC idag, men får den først medio december pga. leveringstid på grafikkortet... de havde det på lager i går aftes, men da jeg bestilte idag stod der at de først vil få det igen d.8.december... :-(
Glæder mig SÅ meget til at få den! Har købt en masse spil af Female Cenobite som jeg skal have prøvet af fordi jeg er gået glip af dem de sidste par år. :-D
Her er specsne iøvrigt til min nye pc. Har købt den hos shg.dk da jeg hørte de havde god service. De har så ikke svaret tilbage på en mail jeg sendte i sidste uge og det tog 40 minutter at komme igennem til deres service idag på telefon, men hvad fanden... nu må det briste eller bære... :-)
Bundkort: MSI P965-Neo-F (311224) CPU: Intel Core 2 Duo (Conroe) 2,16 GHz (321204) Disk-dreg: Alps, black (410014) DVD-drev: Plextor PX130A/T3BPB, black (740374) DVD-brænd: NEC AD-5170, black (750769) Grafikkort: MSI NX7950GT-VT2D512EZ-HD, 512MB GeForce 7950GT med HDCP understøttelse og passiv køling Harddisk: Seagate Barracuda 10 - 320GB (420586) Kabinet: Antec NSK6500 miditower (810995) Ram: Corsair Twin2x 2x1024MB DDR2 PC6400 (351066) Tastatur: Logitec Cordless Desktop S510 Media (inkl. remote) (520508)
I alt 10.350kr inkl. montering og levering... Det er jo også en slags penge... og så er det endda uden skærm. Den må vente til jeg har flere penge i januar/februar. Har en 17" jeg må køre på så længe... :-)
De nyerhvervede spil jeg bl.a. skal have samlet op på er: * Max Payne II * Far Cry * Unreal Turnament 2004 * Quake 4 * WH40K - Dawn of War
og så skal jeg nok også have købt WoW så jeg kan se whats all the fuss is about... :-)
#181 elwood 19 år siden
Den hvor Sony fik fingrene i klemme, da de blev ved med at påstå at det var Real Time det man så.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#182 McPeter 19 år siden
#183 DarkLight 19 år siden
#184 elwood 19 år siden
Lidt ligeså dan har jeg det med Halo 3, jeg mener hvem blev ikke blæst omkuld af deres Teaser trailer(kommer i øvrig en ny 60 sec. teaser den 4 Dec.), som de også siger var ren ingame, og jeg har hørt flere interviews, hvor de siger dette.
Men hvis dette er sandheden, synes jeg det er lidt sjovt hvis Multiplayer grafikken, kommer til at skille sig så meget ud, som det ser ud til ud fra de screens man har set indtil videre. De siger jo godt nok at det var Pre Alpha shot's man så.
Jeg glæder mig til spillet kommer, for at se hvor meget af det de har sagt var sandt 8-)
#185 DarkLight 19 år siden
#186 elwood 19 år siden
#187 DarkLight 19 år siden
#188 elwood 19 år siden
Men jeg lader nu tvivlen komme dem til gode, fordi jeg er sku klar til endnu et eventyr med MAster Chief i Kampen mod the Covenant's.
Og de kan lige vove på at vise hans ansigt i afslutningen, det er det fede at man netop ikke får det at se, igennem spillet.
#189 McPeter 19 år siden
Ej... synes bare han ligner en klon af Doom-fyren og så prøvede jeg et første gang på en Xbox... og konsoller er altså ikke til FPS... ;-)
Apropos hvad man rent faktisk skal spille FPS'ers på, så har jeg lige bestilt ny PC idag, men får den først medio december pga. leveringstid på grafikkortet... de havde det på lager i går aftes, men da jeg bestilte idag stod der at de først vil få det igen d.8.december... :-(
Glæder mig SÅ meget til at få den! Har købt en masse spil af Female Cenobite som jeg skal have prøvet af fordi jeg er gået glip af dem de sidste par år. :-D
#190 McPeter 19 år siden
Bundkort: MSI P965-Neo-F (311224)
CPU: Intel Core 2 Duo (Conroe) 2,16 GHz (321204)
Disk-dreg: Alps, black (410014)
DVD-drev: Plextor PX130A/T3BPB, black (740374)
DVD-brænd: NEC AD-5170, black (750769)
Grafikkort: MSI NX7950GT-VT2D512EZ-HD, 512MB GeForce 7950GT med HDCP understøttelse og passiv køling
Harddisk: Seagate Barracuda 10 - 320GB (420586)
Kabinet: Antec NSK6500 miditower (810995)
Ram: Corsair Twin2x 2x1024MB DDR2 PC6400 (351066)
Tastatur: Logitec Cordless Desktop S510 Media (inkl. remote) (520508)
I alt 10.350kr inkl. montering og levering... Det er jo også en slags penge... og så er det endda uden skærm. Den må vente til jeg har flere penge i januar/februar. Har en 17" jeg må køre på så længe... :-)
De nyerhvervede spil jeg bl.a. skal have samlet op på er:
* Max Payne II
* Far Cry
* Unreal Turnament 2004
* Quake 4
* WH40K - Dawn of War
og så skal jeg nok også have købt WoW så jeg kan se whats all the fuss is about... :-)