Gravatar

#171 myggen 19 år siden

Det må blive når jeg faktisk har tid til at sidde ned og fordybe sig - og så ignorere det der bliver for teknisk :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#172 myggen 19 år siden

Citater fra artiklen nævnt i #166 (efter en grundig skimning :):

"Even while taking all of this into consideration, the CPUs can’t reach those crazy performance numbers; the PS3’s cell still comfortably comes out on top in terms of overall floating point capability, but it should be known that the available power on the PS3’s cell will be significantly more difficult to harness than the available power on the 360’s CPU.

It’s also worth mentioning that even the PS2 CPU had more than twice the GFLOPS of the original Xbox’s CPU, but it didn’t necessarily lead it to being the performance winner. This time around, while the cell has the GFLOPS advantage, its advantage isn’t quite as big as the PS2 CPU had on the Xbox. This teaches us that there is more than one meter of real world performance.[...]Microsoft made a better decision from the perspective of the developer; it's still difficult, but much easier compared to working with the Cell architecture."

"It’s highly doubtful that Blu-Ray will lead to better graphics because the PS3 [...]I’m not immediately counting out Blu-Ray because it deserves a chance to prove itself so I’ll still actively be on the lookout for any decisive signs which may make its true impact a bit more clear."

"Now the thing that probably jumps at people the most is the fact that the 360 uses much less resources to run its operating system."

"Now the 360’s GPU is one impressive piece of work and I’ll say from the get go it’s much more advanced than the PS3’s GPU so I’m not sure where to begin..."

Det virker lidt som om forfatteren har en 360-bias, i hvert fald er det - som jeg læser det - den der får mest ros med på vejen. Jeg har ikke kunnet finde et sted hvor han konkret udnævner PS3 til vinder, hvilket er sært hvis den er så teknisk overlegen som den skulle være. Måske forstår jeg bare ikke helt artiklen :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#173 Patriarch 19 år siden

Har ikke læst artiklen... men har han prøvet en PS3 og arbejdet med den (altså f.eks lavet spil til den?).

Ellers synes de citater du nævner blot at være spekulationer og teori :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#174 myggen 19 år siden

Nej, han har næppe prøvet at lave spil til PS3'eren, men jeg tror trods alt ikke der er nogen tvivl om, at det af flere grunde er lettere til 360. Om resultatet så bliver bedre af den grund, skal jeg ikke kunne sige.

Jeg tror faktisk hans udtalelser er ret fact-baserede, men jeg kender ham ikke, har aldrig set hverken artiklen eller siden før i dag. Men iflg. DarkLight er den "af en del blevet udråbt af den mest dybdegående artikel der er ude". Jeg antager han mener om dette emne :) Dermed er der selvfølgelig ikke taget stilling til sandhedsværdien.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#175 DarkLight 19 år siden

Diskussionen går også på PR. Der lader det til at den skal tages med et gran salt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#176 Patriarch 19 år siden

PS3 bliver ikke ikke et kvantespring bedre end XBOX360 selvom dens stats er det - det har han helt ret i. Men dermed ikke sagt at PS3 ikke kan trække mere - for det kan den :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#177 elwood 19 år siden

Har lige spillet Halo 2, lidt mere, skal jo lige ha det gennemført inden 3'eren kommer hehe, 1'eren er for længst gennemført det foregik på pc.

Men damm hvor jeg savner undertekster det er svært at høre hvad der bliver sagt flere steder, især når The Arbiter eller de andre væsner snakker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#178 elwood 19 år siden

WII!

[url=
Gravatar

#179 elwood 19 år siden

Wii!

haha snydt, det handler om PS3

Auktionssiden eBay har gjort tallene op. I perioden 14.-24. november, PS3's første uge på det amerikanske marked, blev 14.675 af Sony's nye konsoller solgt til en gennemsnitspris på hele $1186. De to modeller koster i butikkerne $599 (60 GB) eller $499 (20 GB).
Gravatar

#180 McPeter 19 år siden

Evolution of Video Games:
http://www.break.com/index/evolution_of_video_game...

Er det Metal Gear Solid der er den sidste 1st person shooter?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: