Gravatar

#51 elwood 19 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 elwood 19 år siden

#50 SMBBB, ser da lidt sjovt ud, men jeg hælder mere til Rayman Raving Rabbids, selv om det ikke er et rigtig Party game. Og så har abe spillet, den mest hæslige musik, nøj jeg blev træt af den hurtig hehe.

Men du kan jo lige sige om det er godt, når du får det ved lejlighed.

On the Spot i nat

join us for hours of PS3 demos including Resistance: Fall of Man, Blazing Angels, and Need for Speed: Carbon. And with the Wii's launch only a couple of days out, we'll also take a look at Tony Hawk's Downhill Jam and the single-player mode of Super Monkey Ball: Banana Blitz. Plus we've got Viva Pinata(hehe ser faktisk ret sjovt ud), Thrillville, and some bizarre marketing gimmick/hamburger stealth game(det er Sneak King, et af 3 Burger king spil, yep Burger King). We're taking you all the way to the start of GameSpot's live coverage of the PlayStation 3 launch in Times Square
Gravatar

#53 elwood 19 år siden

Har lige tilsluttet mit nye Scart RGB kabel, og nu kan jeg faktisk læse teksten bedre i Dead Rising, jeg kan dog stadig ikke se dato'en på Frank's Armbånds ur(det kræver stadig HD tv vil jeg tror hehe), men nu kan jeg da læse teksten 8-)

Så tester vi lige GOW senere...
Gravatar

#54 filmz-NeoDk 19 år siden

Hvis jeg tager mig sammen og køber en Wii den 8 dec.

Så kommer min liste til at være:
Rayman(har været fan siden, jeg var knægt)
Red steel(skal bare svinge med et samurai sværd :D)
Monkey ball(til druk turerne)
Zelda(Det er faktisk det eneste jeg ikke rigtigt ved, om man skulle købe med hvis det var, men det er nok et must)

Lige en ting til: We are live and on the spot :D.... Ses i aften :D, hvis kæresten ikke spørger om man skal sove hos hende, håber ikke hehe :D
Gravatar

#55 elwood 19 år siden

#54 hehe

jep jeg skal hvertfald se det, nu er jeg jo også member derinde.
Skal nok blive underholdene at se Gallup, og kompani go crazy.

Din sidste kommentar med Zelda lader jeg som om jeg ikke hørte hehe 8-)
Gravatar

#56 elwood 19 år siden

Uh Oh det er Jeff Gerstmann der skal anmelde Zelda, han er i forvejen lidt negativ overfor the Wii, så jeg gætter på 8 måske 9 i karakter, men det betyder nu ikke noget for om jeg køber det eller ej, det er bare lidt spænende at høre hvad det får. Jeg havde mere håbet på en som Greg Kasavin sku anmelde det.
Gravatar

#57 elwood 19 år siden

Det er tydeligt at Ign.com er mere begejstret for Zelda fra dag 1 af hehe, så det får nok en 9 stykker ca. i score.

Men F!ck det, jeg vil bare ha min egen Wii 8-)

Ps. Zelda review fra gamespot on Sunday.
Gravatar

#58 elwood 19 år siden

YES!

Gamespot har lige fået Rayman Raving Rabbids ind, uforventet, og nu spiller de det Awesome, I'm So getting this game!
Gravatar

#59 filmz-NeoDk 19 år siden

De sagde vidst at der kun var 7 spil eller hørte jeg ikke lige ordenligt efter ?
Gravatar

#60 elwood 19 år siden

#59 til Rayman Raving Rabbids?

prøv med snare 70 mini games!

8-)

hmm de viser PS3 shoppen, man kan ikke downloade mere af gangen ser det ud til, du kan ikke engang gå væk fra downloaden, ok hvis det passer som de viser, så er det da lidt uheldigt synes jeg, det nemlig en af de feature jeg elsker ved min 360.

Skriv ny kommentar: