Gravatar

#71 DarkLight 19 år siden

Var en tur i Fona, for at se til PSP UMD's. Det glemte jeg dog igen da de havde en række billige titler:

Daxter - 250
Loco Roco - 250
Tekken - 300
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#72 elwood 19 år siden

#71 Daxter er kanon fedt.

Loco Roco demo'en var hvertfald go, meget sød hehe, med deres små sange.

Tekken DR, über godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#73 elwood 19 år siden

Haha ser lige 1up speciel med besøg hos Epic games.

CliffyB (Media Whore) viser stolt sin Optimus Prime samling frem og jeg citere "Michael Bay you fuck this up, I will find you, and I will kill you!"

You gotta love that guy, CliffyB I Mean.

link
Gravatar

#74 elwood 19 år siden

Wii!

Jeg vil slet ikke nævne spillets navn fordi det burde være åbenlys, hvis ikke så er her lidt flere !!!!!!! hehe, herlig måde at starte dagen på.

Gamespot giver det 8.8

ign giver det 9.5

Red steel får 5.5 af gamespot igen jeg vil danne min egen mening, men jeg havde forventet noget i den stil.

Gravatar

#75 filmz-JakobL 19 år siden

Gamespots Zelda anmeldelse svier godt nok :( Jeg havde håbet på en GOTY award til spillet, men den gik ikke. Jeg synes dog det er mærkeligt at GS scoren er så meget lavere end hvad de andre sites giver:
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928519.asp

Jeff som har anmeldt spillet har godt nok tidligere givet udtryk for at han ikke glad for Wii maskinen, så ved ikke helt hvad jeg skal tro. Bare underligt at samtlige andre sider nærmest enstemmigt giver spillet 95% eller mere. Gamespot er dog ikke ligefrem kendt for at smide om sig med de høje karakterer, men selv et blad som EGM der også er meget kritiske har givet Zelda 9 (de giver typisk hele tal som karakterer). Til sammenligning giver EGM Gears of War 8, det fik 9.6 på Gamespot (også anmeldt af Jeff).

Jeg har en Wii som preorder, kun pga Zelda (købte også min gc pga Zelda) og jeg er godt nok en smule i tvivl nu. Har været lidt skeptisk det sidste stykke tid ang controlleren pga jeg er venstrehåndet, jeg er jo nødt til at vænne mig til at bruge den analoge thumbstick med højre hånd nu. Det er jeg ikke sikker på jeg kan, og denne anmeldelse gør mig bare endnu mere skeptisk da jeg pt ikke kan komme på andre spil jeg er vild efter at spille på maskinen. Ihvertfald ikke noget spil der har en fastsat udgivelsesdato. Men det hjælper lidt at læse IGN's review, Matt er åbenbart meget mere overbevist omkring spillets kvaliteter.

Det er også interessant at kigge på Gamespots forums, der er en generel sur stemning blandt Nintendo fans'ne og det er vist ikke få der er blevet banned for "Jeff bashing"
Gravatar

#76 elwood 19 år siden

#75 Ja Gamespot's bruger er kendt for at "brokke" sig meget højlydt, hvis de ikke er enig, men 8.8 er ikke nogen dårlig karakter, så jeg vil nu ikke tage det så tungt, som sagt det er hans mening, og hvis jeg selv sku komme med et kritik punkt, ja så er det som ign selv siger, der ikke er et fuld orkestrer på i spillet.

Jeg glæder mig fortsat til Wii og alle dens spil, især Rayman Raving Rabbids (come on minispillet "find den kanin der synger falsk, i et kor, og slå ham" var nok til at sælge spillet for mig hehe) 8. dec. kan ikke komme hurtig nok!

Noget helt andet har min ven på besøg, og vi har netop spil+let lidt GOW co-op og det holder 110%! damm det er fedt, chainsaw action kan bare ikke blive kedeligt!

Det er så action packet at det får Michael Bay's film til at fremstå som BBc dokumentar 8-)
Gravatar

#77 elwood 19 år siden

Wii! Wii Fortsætter.

Det var jo i nat at Wii kom ud over i USA, og her er lidt stemnings reportage.

Wii Kø i LA De ser jo helt hyggeligt ud, især med de to herre som er nummer 1 og 2 i kø'en.

Der er en video nede i bunden af teksten.
Gravatar

#78 elwood 19 år siden

Sidder lige og ser Halo3 teaseren for gud ved hvilken gang, musikke fra teaseren giver mig Gåsehud over det hele, på den gode måde, damm jeg glæder mig til Halo3 også.
Gravatar

#79 elwood 19 år siden

RGB Scart ahh herligt
Gravatar

#80 elwood 19 år siden

Rayman Raving Rabbids Gamespot giver det 8.0 de ku ha givet det 3.0 og jeg havde købt det aligevel hehe, glæder mig til Michel Ancel og Beyound Good and Evil team'ets skøre kanin eventyr.

Og med Nyheden om RGB Scart til Wii, jamen herligt herligt, eneste der kan spolere det nu er hvis Eb games ikke har en Wii den. 8 Dec. til mig.

8. Dec. Come on... Come on...

Skriv ny kommentar: