PSN US Update: - DiRT Demo (free) - NCAA Football 08 demo (free) - Folklore "A tale of two strangers" trailer (free) - Timeshift trailer (free) - Heavenly Sword making-of video episode 2 (free) - Heavenly Sword anime episode 2 (free) - Bros Solomon movie trailer (free) - Wall E movie trailer (free) - Lives of Others movie trailer (free)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Lækkert nok - men havde håbet på at de havde smidt Tekken Online opdateringen ud! :-( Den fulde engelske version er allerde at finde på Hong Kong siden - så hvorfor kan de ikke ligge den op også?
Jeg overvejede det faktisk, indtil jeg stødte på deres ansøgningsprocedure og så droppede jeg det igen. Jeg gider godt nok ikke at bruge tid på at indtaste hele mit CV, uddannelse ect. i deres database. :)
#161 Bates 17 år siden
#162 elwood 17 år siden
Xbox 360 og Pc only.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#163 aknot 17 år siden
#164 DarkLight 17 år siden
- DiRT Demo (free)
- NCAA Football 08 demo (free)
- Folklore "A tale of two strangers" trailer (free)
- Timeshift trailer (free)
- Heavenly Sword making-of video episode 2 (free)
- Heavenly Sword anime episode 2 (free)
- Bros Solomon movie trailer (free)
- Wall E movie trailer (free)
- Lives of Others movie trailer (free)
#165 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#166 HeavyClaus 17 år siden
Lækkert nok - men havde håbet på at de havde smidt Tekken Online
opdateringen ud! :-( Den fulde engelske version er allerde at finde på Hong Kong siden - så hvorfor kan de ikke ligge den op også?
#167 filmz-Kadann 17 år siden
Jeg overvejede det faktisk, indtil jeg stødte på deres ansøgningsprocedure og så droppede jeg det igen. Jeg gider godt nok ikke at bruge tid på at indtaste hele mit CV, uddannelse ect. i deres database. :)
#168 DarkLight 17 år siden
Men så vidt jeg kan regne ud er 7pm EST, det samme som kl 2 om natten her?
#169 dyg 17 år siden
#170 DarkLight 17 år siden