#150 hehe cool, er dog stadigvæk spændt på hvordan deres WarHawk server vil klare sig når de kommer rigtig i sving, udfra billederne på sony's egen blog.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
I know..! Ku bare ikke lade vær med at smide den op og sige at PS3 var dårlig. Har intet forhold til hverken PS3 eller XBOX360. Ender nok med at eje begge dele.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Så fik jeg hentet Bioshock-demoen (hentet på et par øjeblikke da jeg lige fik fixet mit net), og selv om jeg kun har prøvet de første 15-20 minutter, er jeg ikke i tvivl om, at det er et spil jeg skal have. Det oser atmosfære, grafikken er fantastisk, og det virker som om styringen er fornuftig og overskuelig.
Beautiful Katamari demo'en er oppe på usa xbox markedt place.
Ved godt et spil, hvor man skal rulle en bold større og størrer til munter japansk musik, ikke lige er alles kop te/cola, men jeg er fuldstændig pjatte med de spil.
Ps. er det bare mig eller fik folk på den der Wizard World i Chicago, lov til at spille ret mange demo'er af fede spil, det var her første rygter om Bioshock demo'en kom fra, der var også en demo af Ratchet and Clank, Lair og sikkert nogle andre spil.
Demo af dem tak 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#151 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#152 Guts 17 år siden
Det kan godt være at PS3'eren på papiret er sej...
MEN...
Det lader ikke til at være sandheden!!
#153 DarkLight 17 år siden
#154 Guts 17 år siden
I know..! Ku bare ikke lade vær med at smide den op og sige at PS3 var dårlig. Har intet forhold til hverken PS3 eller XBOX360. Ender nok med at eje begge dele.
#155 filmz-Bruce 17 år siden
#156 myggen 17 år siden
Så det er hermed forudbestilt :)
#157 elwood 17 år siden
#158 El vez 17 år siden
#159 elwood 17 år siden
Ved godt et spil, hvor man skal rulle en bold større og størrer til munter japansk musik, ikke lige er alles kop te/cola, men jeg er fuldstændig pjatte med de spil.
Ps. er det bare mig eller fik folk på den der Wizard World i Chicago, lov til at spille ret mange demo'er af fede spil, det var her første rygter om Bioshock demo'en kom fra, der var også en demo af Ratchet and Clank, Lair og sikkert nogle andre spil.
Demo af dem tak 8-)
#160 elwood 17 år siden
Lucky bastards, oh well vi kan godt vente lidt tid endnu.