Gravatar

#131 frankdrebin 14 år siden

Jeg kan stadig ikke se noget.. Har ventet hele dagen på det her! Argh!
Gravatar

#132 filmz-Myrepip 14 år siden

frankdrebin (131) skrev:
Jeg kan stadig ikke se noget.. Har ventet hele dagen på det her! Argh!

Det var ærgerligt! De er ved at afsløre resultaterne for Area 51 og viser nu optagelser af Elvis' bortførelse i 1977 i en UFO!

I guder! Er det Martin Luther King?
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#133 frankdrebin 14 år siden

#132 ..........!
Gravatar

#134 davenport 14 år siden

Det er en masterrace der vil stjæle vores hjerner og ressurser. Det er frygteligt. Lige nu advarer de og opfordrer os til at stocke up på dåsemad og ammunition. The end is nigh!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#135 filmz-Myrepip 14 år siden

#133 Jeg er sikker på, at det hurtigt kommer på Youtube.

Felicia har gjort en fantastisk opdagelse omkring arsen og fosfor, som vedrører en sammenhæng og en lighed, som på en eller anden måde er spektakulær for vores måde at betragte livet på. Then again ... hun var lidt uklar omkring det med afføringen!
Gravatar

#136 filmz-Myrepip 14 år siden

davenport (134) skrev:
Det er en masterrace der vil stjæle vores hjerner og ressurser. Det er frygteligt. Lige nu advarer de og opfordrer os til at stocke up på dåsemad og ammunition. The end is nigh!

Betyder det, at F1 renten stiger væsentligt her i de sidste dage af realkreditlåns auktionerne?
Gravatar

#137 frankdrebin 14 år siden

Fuck det, jeg opgiver! Jeg går ud og fremstiller mit eget 'fremmed liv'.. Har ondt i maven :/
Gravatar

#138 filmz-Myrepip 14 år siden

Så! Nu er Felicia og Pamela oppe og skændes omkring ophavet til opdagelsen!!!

Og nu bryder en mexicansk indvandrer ind og beder dem forklare, hvorfor de har ladet en dør stå åben!

Felicia siger de har mange kvæstede og det kan godt tage tid at finde forklaringer på!
Gravatar

#139 Patriarch 14 år siden

Lige pt. finder jeg opdaelsen mere interessant for livet på jorden. Jeg ser meget frem til at man får klarlagt mikrobens DNA og hvornår/hvordan denne egenskab har udviklet sig.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#140 natterjack 14 år siden

Såvidt jeg kan forstå, er det muligvis "bare" en mikrobe, som har udviklet sig til at kunne optage arsenik i stedet for fosfor, altså ikke "nyt" liv.

Skriv ny kommentar: