Gravatar

#141 Patriarch 14 år siden

Måske skulle datteren hedde Felicia :D
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#142 Patriarch 14 år siden

Pineligt for ham journalisten på telefonen som ikke har hørt efter :D
Gravatar

#143 Patriarch 14 år siden

Felisa... ikke Felicia
Gravatar

#144 filmz-Myrepip 14 år siden

Hmmm [url=
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#145 Highland Park 14 år siden

Arsenic-Based Life

According to a new paper published in the journal Science, reporters are unable to thrive in an arsenic-rich environment.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#146 Spanner 14 år siden

Arsenic in old lakes
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#147 Lord Beef Jerky 14 år siden

Nu har jeg ikke læst det, men det lyder da forholdsvist interessant. Vil det betyde, at man muligvis kan finde liv på måner hvor arsenik er en hovedbestanddel?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#148 Fynboen 14 år siden

Lord Beef Jerky (147) skrev:
Nu har jeg ikke læst det, men det lyder da forholdsvist interessant. Vil det betyde, at man muligvis kan finde liv på måner hvor arsenik er en hovedbestanddel?

Det betyder, som jeg forstår det, at de forudsætninger vi tidligere har regnet med skulle være til stede, for at liv kunne opstå, er blevet udvidet betragteligt...
The sky is the limit... ,o)
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Gravatar

#149 Lord Beef Jerky 14 år siden

#148 Jamen vel også, at vi kan begynde at lede efter liv på de måner hvor arsenik er hovedbestanddelen af atmosfæren? Nu kan jeg sgu ikke lige huske hvilken/hvilke det er, men har for et stykke tid siden læst om en måne, hvor forholdene netop var sådan... sikkert en af Saturn eller Jupiters talrige måner.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#150 HonoDelLoce 14 år siden

honodelloce (92) skrev:
"Noget stort" kunne enddog være, at det er gået op for forskerne, at blot fordi vand er en nødvendighed for vores form for liv, er det ikke sikkert, at det er det for AL form for liv.. :D

Yay, my wish came true ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: