Gravatar

#61 misuma 14 år siden

Måske er mennesket et rumvæsen? Måske er UFO observationer i virkeligheden mennesker fra fremtiden som har lært at rejse i tiden? Måske keder jeg mig bare...sorry guys :P
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#62 lagoni 14 år siden

misuma (61) skrev:
Måske er mennesket et rumvæsen? Måske er UFO observationer i virkeligheden mennesker fra fremtiden som har lært at rejse i tiden? Måske keder jeg mig bare...sorry guys :P

Den ide virker faktisk betydelig mere sandsynlig end rumvæsener :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#63 HonoDelLoce 14 år siden

Jeg kan ikke lige helt forholde mig til, at det skulle være egoistisk at tro, at vi er de eneste i hele universet.. Nærmere lidt naivt ;)

Men jeg vil gerne give dig ret i, at der ikke er særlig meget logik i at mene, at de nødvendigvis vil se os som laverestående på grund af vores krigeriske natur.. Argumentet med, at de må være længere i evolutionen og derfor har indset unødvendigheden ved den slags adfærd holder ikke en meter, da man ikke behøver være særlig skarp moralsk for at være dygtig teknisk :)

MHT. teorierne omkring regeringers mørklægninger af UFO-fund osv, så giver jeg heller ikke meget for dem - men jeg kan da samtidigt ikke afvise det..

De kvantespring der er blevet lavet de sidste 50 år inden for teknologi kunne jo for så vidt godt virke lidt underligt, hvis man tager konspirationshatten på, og derfor kan jeg sagtens forstå ja-sigerne.. At jeg så forholder mig lidt mere skeptisk er jo ikke ensbetydende med at jeg har ret :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#64 Patriarch 14 år siden

davenport (58) skrev:
Afsløringen kommer nærmere!!! Ny bog kommer sidst i oktober:
http://keyholepublishing.com/AD.html
Man kan læse forordet på siden. Det lyder som et ret spændende emne.

Helder du mod at der er noget om snakken, eller laver du bare gas?

Jeg tror i øvrigt du glemte at læse A Demon Haunted World ;)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#65 davenport 14 år siden

Lad os sige at jeg håber, men ikke helt tror på det... :)

Lyder iøvrigt som en spændende bog..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#66 Patriarch 14 år siden

Hvad vil du skyde på odds er?
Gravatar

#67 davenport 14 år siden

Ha ha :)
Kan sgu ik lige gi et slaw å æ task...
Gravatar

#68 Patriarch 14 år siden

Bare om din fornemmelse siger at der er 50% chance for at vi er blevet besøgt af rumvæsner, eller om vi er nærmere de 5%...

Hvad siger din kvindelige intuition dig? :D
Gravatar

#69 davenport 14 år siden

Jeg er ikke nødvendigvis overbevist om vi ligefrem besøges af rumvæsner o.a., men med alt den hype der er for tiden, kunne man måske formode, at nogen havde opfanget et signal.. (Som i Contact fx.)
Det er et ømtåleligt emne at gå til offentligheden med, hvis man forestillede sig at det var sandt. Her tænker jeg på nedbrud af religioner og politiske systemer, samt krig/fred pga. dette.

Hvis man nu antog, at der er noget om snakken, så er det vel fornuftigt nok at man forbereder befolkningen gennem medier, så chokket bliver mindre?
Hvis budskabet kom som lyn fra en klar himmel, ville der helt sikkert udbryde panik. Hvem er de og hvad er deres hensigter?

Jeg ved det ikke, men jeg synes det er spændende at filosofere over :)
Gravatar

#70 Patriarch 14 år siden

Jamen jeg kan sagtens følge dig - det er ganske spændende. Jeg var bare nysgerrig efter hvad du selv troede. :)

Jeg vil dog stille spørgsmålstegn ved at der er mere hype nu end der plejer at være. Vi mennesker er mønstersøgere, og lige nu har du set et mønster som du holder fast i.

Skriv ny kommentar: