Jeg siger tak for hjælpen alle sammen :) jeg har bestilt den nu, så er det bare at vente, og håbe på at der ikke kommer noget told på den. Har så valgt at betale over wire, da jeg ikke har mulighed for at betalte på andre måder.. jeg håber så bare at det virker.... det ser lidt kryptisk ud med de informationer.. jeg må hellere smutte ned i banken og få noget hjælp af dem :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Som en lille sidenote til folk, hvis i ikke vidste det i forvejen, så koster det altså 100kr at lave en Wire transaktion til udlandet.. lige lovlig mange penge hvis i spørg mig :/
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#12 Nu er det jo altså også noget lettere at bruge sit VISA-kort, hvis man har sådan et.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er nemlig det :) Jeg skulle nok også have beholdt mit, men da jeg fik et american express foræret af mit arbejde, så tænkte jeg "pyt, hvad skal jeg dog bruge visa til.." der har så også hjulpet mig til at begrænse mit forbrug.. det er nemlig ikke ret mange steder de tager imod American express :-/
Mig bekendt kan man kun bruge sit Visa Electron kort, hvor netbutikken annoncerer med det - måske jeg tager fejl.
En kammerat havde fået prakket et sådan kort på nakken af sin bank, men han kunne eksempelvis ikke handle hos DVDsoon og DVDimport. Dog havde han ikke noget problem med at bruge det hos f.eks. Axelmusic og Laserdisken, der begge reklamerer med, at de både tager Visa Electron og normalt Visa kort på deres hjemmeside.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Det er ubrugeligt, hvis du vil handle uden for dk. Der er ingen der kender kortet i udlandet, vidst kun steder i Sverige. Jeg kunne fx ikke bestille The 4400 på Club Racoon, fordi jeg kun har det åndsvage kort. Jeg føler mig administreret af min bank!
Hvis jeg tager fejl, så vil jeg gerne høre om steder i udlandet der tager det, for så skal der satme handles ind. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 filmz-herskegut 20 år siden
Har så valgt at betale over wire, da jeg ikke har mulighed for at betalte på andre måder.. jeg håber så bare at det virker.... det ser lidt kryptisk ud med de informationer.. jeg må hellere smutte ned i banken og få noget hjælp af dem :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#12 filmz-herskegut 20 år siden
#13 filmz-yoshimura 20 år siden
#14 Yoda 20 år siden
Og billigere.
#15 filmz-yoshimura 20 år siden
#16 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg skulle nok også have beholdt mit, men da jeg fik et american express foræret af mit arbejde, så tænkte jeg "pyt, hvad skal jeg dog bruge visa til.." der har så også hjulpet mig til at begrænse mit forbrug.. det er nemlig ikke ret mange steder de tager imod American express :-/
#17 davenport 20 år siden
#18 filmz-WSTE_M 20 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#19 Yoda 20 år siden
En kammerat havde fået prakket et sådan kort på nakken af sin bank, men han kunne eksempelvis ikke handle hos DVDsoon og DVDimport. Dog havde han ikke noget problem med at bruge det hos f.eks. Axelmusic og Laserdisken, der begge reklamerer med, at de både tager Visa Electron og normalt Visa kort på deres hjemmeside.
#20 davenport 20 år siden
Jeg kunne fx ikke bestille The 4400 på Club Racoon, fordi jeg kun har det åndsvage kort. Jeg føler mig administreret af min bank!
Hvis jeg tager fejl, så vil jeg gerne høre om steder i udlandet der tager det, for så skal der satme handles ind. ;)