Jeg tror du skal være ualmindeligt heldig hvis du undgår told fra KoreanDVDS. Jeg har selv handlet der et par gange, der har pakkerne dog været under 100kr, og det er et udmærket site. Men jeg har aldrig hørt om nogen, der er sluppet gennem tolden med dem.
#3 STOP!!! Køb den hos www.dvdfromkorea.com i stedet. Den koster $50.99 plus forsendelse, men når du tjekker ud har du forskellige valgmuligheder mht. hvad der skal stå på din invoice.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det eneste der nager mig lidt, er at der inde på dvdbargain er et voucher link til koreandvds, på 25%.. men for mig virker det som om, at det ikke virker mere.. eller er det bare mig som gør noget helt galt?
Jeg håber da lidt at Paypal tager imod Ame Exp, ellers er jeg lidt på røven :-/
Jeg har bestilt fra korendvds 5 eller 6 gange og er aldrig blevet snuppet i tolden. En af mine venner har bestilt ca lige så mange gange og er blevet snuppet en gang. Jeg holder mine ordrer under 180 kr, selv om jeg godt er klar over at toldgrænsen for dvd er 80 kr
#6 Du kan vælge boks nummer 2 eller den sidste, altså "Mark as Gift" uden invoice eller "Write Down-valued Price" med down-valued invoice. Ingen af løsningerne er 100% sikre, men uanset hvad, så kommer du maksimalt til at betale told og moms af de ca. $16, de plejer at skrive på. God fornøjelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Købte Tarzan - Collectors Edition Box'en fra dem og slap for moms, men de er ikke så gode til at hjælpe med momsproblematikken som nogle af de andre asiatiske forhandlere...
Bl.a. asiandb.com & dvdsfromkorea.com er helt fantastiske til dette!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets." - Steve Carell
#1 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg har nemlig igennem længere tid, haft lyst til at købe den her
Og nu skal det sgu være, jeg kan ikke vente mere.. prisen er omkring de 260kr, men kan det betale sig? med momsen risiko osv..
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 ks 20 år siden
#3 filmz-herskegut 20 år siden
Så må jeg leve med at momsen kommer på.
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 filmz-herskegut 20 år siden
tak for tippet #4 :)
#6 filmz-herskegut 20 år siden
Jeg håber da lidt at Paypal tager imod Ame Exp, ellers er jeg lidt på røven :-/
Man skal vel bare bruge den option der hedder :
Write down-valued price (U$20.00) on customs slip & and send down-valued invoice.
Eller ?
Har aldrig bestilt noget ude fra EU før, så alt det her moms fitlihut er nyt for mig :)
#7 filmz-kaotmus 20 år siden
#8 filmz-kaotmus 20 år siden
#9 filmz-yoshimura 20 år siden
#10 filmz-Munk 20 år siden
Bl.a. asiandb.com & dvdsfromkorea.com er helt fantastiske til dette!
- Steve Carell