Hvorfor satan har du godmodigt ladet dig overtale til at få et sådant kort i din pung? Davenport, du må sgu gå ned i din bank og slå i bordet. De er jo direkte skyld i, at du ikke bruger nok penge på dvd'er! ;-)
Min bank tilbød mig også et sådant, men da det viste sig, at det rent faktisk begrænser en ret voldsomt i ens handlefrihed, ja så sagde jeg pænt nej.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Jeg havde lidt indtægtsproblemer sidste år, hvilket nu er rettet, så min nye rådgiver mente at det var kortet eller intet. Så man jo slå sig til tåls med det, men det er ikke med min gode vilje. Det får en til at føle sig som en uansvarlig teenager, jeg er snart 30 for helvede!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har ingen problemer med at bruge elektron kort hos hverken DVDsoon, amazon, yesasia, axelmusic, cd-wow, dvdon, dvdoo og hvor jeg ellers har købt ind det forgangende år...
Met et full size Visa er da til at foretrække, helt klart :D
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout, descend on us all this day, and for evermore.
Sådan havde jeg det også, da jeg fik at vide af min bankrådgiver, at målgruppen for Electron er 13-17 årige. Man føler sig sgu en smule dum, når de prøver at prakke en sådan noget gøjl på nakken.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Visa Electron er godt nok også en skidt ting her i danmark. I Sverige kan det i det mindste bruges til noget fornuftigt, men herhjemme har bankerne gjort alt for at gøre det totalt ubrugeligt.
#21 Yoda 20 år siden
Hvorfor satan har du godmodigt ladet dig overtale til at få et sådant kort i din pung? Davenport, du må sgu gå ned i din bank og slå i bordet. De er jo direkte skyld i, at du ikke bruger nok penge på dvd'er! ;-)
Min bank tilbød mig også et sådant, men da det viste sig, at det rent faktisk begrænser en ret voldsomt i ens handlefrihed, ja så sagde jeg pænt nej.
#22 davenport 20 år siden
Så man jo slå sig til tåls med det, men det er ikke med min gode vilje.
Det får en til at føle sig som en uansvarlig teenager, jeg er snart 30 for helvede!
#23 filmz-WSTE_M 20 år siden
Met et full size Visa er da til at foretrække, helt klart :D
descend on us all this day, and for evermore.
#24 Yoda 20 år siden
Sådan havde jeg det også, da jeg fik at vide af min bankrådgiver, at målgruppen for Electron er 13-17 årige. Man føler sig sgu en smule dum, når de prøver at prakke en sådan noget gøjl på nakken.
#25 filmz-Kadann 20 år siden