12 Disc Anniversary Collection of your favourite Rodgers & Hammerstein™ musicals, digitally remastered and presented in a collectable Pop-Up carousel package with all new Sing-Along edition options! The titles are: Carousel (1956), State Fair (1945), Fred Zinnemann's Oklahoma! (1955), Joshua Logan's South Pacific (1958), The King And I (1956), and Robert Wise's The Sound Of Music (1965).
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#53 ahh ok, men jeg kender dog deres film når jg lige så hvilke de har været med til at lave. Suk Bruce er du ude på at ruinere en stakkels mand med alle de her udgivelser...
Ved godt det ikke er din skyld, men nogen skal jo ha skylden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så genåbner vi lige minoritetstråden her og den første der håner og spotter vil jeg personligt forfølge med Molotov cocktails.
[url= scene[/url] er fra 1944! Det er LANG tid inden nogle begynder at tænke i CGI baner. Og jeg må uvilkårligt tænke, at selv ikke en computer vil kunne gøre det ligeså livagtigt. Man kan komme langt med innovation :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#56 For satan det var godt, den må man da næsten regne med sku være med i en kommene Signature Collection med Ham, mindes faktisk ikke og ha set den film, men ja det er sku imponerende 8-)
takker for den.
Ps. jeg sidder lige selv og tænker hvordan dælen har de lavet den scene.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#51 filmz-Bruce 18 år siden
Billede
12 Disc Anniversary Collection of your favourite Rodgers & Hammerstein™ musicals, digitally remastered and presented in a collectable Pop-Up carousel package with all new Sing-Along edition options!
The titles are: Carousel (1956), State Fair (1945), Fred Zinnemann's Oklahoma! (1955), Joshua Logan's South Pacific (1958), The King And I (1956), and Robert Wise's The Sound Of Music (1965).
#52 elwood 18 år siden
men uanset hvad så har jeg reseveret penge til Astaire og Rodgers U.E Boksen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 filmz-Bruce 18 år siden
Sound of Music, King and I, South Pacific og Oklahoma er must haves i en musical samling.
Men jo, Fred Astaire er jo mesteren :)
#54 elwood 18 år siden
Ved godt det ikke er din skyld, men nogen skal jo ha skylden 8-)
#55 filmz-Bruce 18 år siden
#56 filmz-Bruce 18 år siden
[url= scene[/url] er fra 1944! Det er LANG tid inden nogle begynder at tænke i CGI baner. Og jeg må uvilkårligt tænke, at selv ikke en computer vil kunne gøre det ligeså livagtigt. Man kan komme langt med innovation :)
#57 elwood 18 år siden
takker for den.
Ps. jeg sidder lige selv og tænker hvordan dælen har de lavet den scene.
#58 filmz-Bruce 18 år siden
Check iøvrigt denne video af Rita Hayworth. Der er adskillige klip fra Cover Girl filmen og læg mærke til farverne. [url= Den skal findes.
Og nyd så [url= Sinatra og Kim Novak[/url]. The Voice and the Lady! DAMN hvor er hun smuk!!!
#59 elwood 18 år siden
There is just something about the "old" ladies that makes you go, I don't know something.
Lidt Offtopic, og dog.
I sidste uge købte jeg The Ratpack Swingin and Singin: The Ultimate Rat Pack Collection.
Hvis der var nogen som sku kunne "nedlægge" de kønne kvinder så har det uden tvivl været The Rat Pack. For satan de er tre charmerene Herre.
Især Dean Martin, og Frank Sinatra, som altid lige skal blande sig i Sammy's sange om kvinder 8-)
Gad godt og se en god dvd med dem sammen på scenen på samme tid.
Den dvd der er med cd'en der er de mest kun for sig selv på scenen.
#60 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg overvejer denne med "pack'et"