tror det den jeg også har, bortset fra min er normal cd, med en dvd inkluderet Link
Dean Martin er helt i Top!
hele hans medley i track 2 er hysterisk morsom, jeg stod i køkkenet og vaske lidt op, og tænkte ahh den kender jeg, lige indtil han sang noget hel hel andet, end det man var vandt til 8-)
Men hvis du støder på nogle gode The Rat Pack dvd'er så sig lige til, hvis ikke der da er andre her på forummet der kan anbefale nogle 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 Det kunne godt ligne den. Live at Venice Beach :) Jeg har ikke nogle cd'ere med dem, så kan ikke anbefale nogle. Men der er noget DVD på den DVD-Audio skive. Hvor meget ved jeg ikke :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
"The Classic Musicals Collection" med Easter Parade, The Band Wagon, Bells Are Ringing, Finian's Rainbow og Brigadoon, den kan måske ikke findes mere ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#61 elwood 18 år siden
tror det den jeg også har, bortset fra min er normal cd, med en dvd inkluderet
Link
Dean Martin er helt i Top!
hele hans medley i track 2 er hysterisk morsom, jeg stod i køkkenet og vaske lidt op, og tænkte ahh den kender jeg, lige indtil han sang noget hel hel andet, end det man var vandt til 8-)
Men hvis du støder på nogle gode The Rat Pack dvd'er så sig lige til, hvis ikke der da er andre her på forummet der kan anbefale nogle 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 filmz-Bruce 18 år siden
#63 elwood 18 år siden
Jeg er lige ved at ruinere mig selv lidt 8-)
#64 filmz-Bruce 18 år siden
#65 elwood 18 år siden
"The Classic Musicals Collection" med Easter Parade, The Band Wagon, Bells Are Ringing, Finian's Rainbow og Brigadoon, den kan måske ikke findes mere ?
#66 filmz-Bruce 18 år siden
#67 elwood 18 år siden
har også fået forudbestilt min Astaire and Rogers Ultimate Collector’s Edition 8-)
Så mangler vi bare lige en udmelding om Gene Kelly Signature Collection.
#68 filmz-Bruce 18 år siden
#69 elwood 18 år siden
Btw var det ikke An American in Paris, der kunne trænge til en nyudgivelse, mener jeg du snakkede om på et tidspunkt.
#70 filmz-Bruce 18 år siden
Men Gigi kunne være fed at få fat i, ikke mindst på grund af Rudy Frederiksens, undskyld, Maurice Chevaliers "Thank Heaven For Little Girls" :D