[url= her er den ægte vare[/url], som Spielberg, millioner, effekter og action ikke kan slå, hverken i koreografi, musikalitet eller dans.
Indse det år totusindelinge. Vi er blevet bedre til meget, men ligeså meget ringere til andet.
Derfor! Kom igang med at se musicals fra 40'erne og 50'erne, for det bliver ikke bedre i jeres generation og man er ikke en rigtig mand førend Fred Astaire er et idol :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Wow der er et eller andet over hendes ansigt der bare fanger mig fra start af, eller er det bare mig? synes altid de der "gamle" musical stjerner har et eller andet over sig, måde den smiler og laver ansigts memik på, man stortset ikke ser i dag.
Tror alle Mænd ville ønske de ku danse som Fred Astair, for satan man ville ikke få fred hele aften så hehe.
Kan huske engang i Parkinson (det der engelske Talkshow) en skuespillerinde fortalte hun var i byen med Fred Astair, jeg kan lige forstille mig hvordan det må ha været for hende, han bliver sku aldrig overgået.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Jeg synes det også har en del med kropsbygningen at gøre. I mine øjne er hun perfekt formet som en kvinde, feminin og alligevel kraftfuld. Det var stort set alle musical stjerner. Bare se Debbie Reynolds i Singin' in the Rain og Ginger Rogers. De har stadig kræfter i behold til at kigge indtrængende på en. Find lige en skuespillerinde idag, som ikke ligner en kvindelig pendant til Christian Bale i Machinist :)
Må indrømme jeg ikke har danset meget selv, jeg går ikke til det, jeg er en del tilbage holdene til fester, men når jeg endelig kommer derud så jeg jeg det sku sjovt.
Fik engang i føsdagsgave af 3 af mine veninder en salsa aften, og jeg tror aldrig jeg nogensinde har haft det så sjovt på et dansegulv som den aften, kan stadig huske jeg havde to kvindelige danseinstruktøre til at hjælpe mig med at holde en nogenlunde rytme i starten, og så var der det der satans tælling, med fodtrin som man sku holde styr på argg det kludrede jeg i konstant.
Jeg har nok glemt det meste i dag, men ikke af selve aften.
Ak ja en lille sidestikker fra virkeligheden hehe.
ahh og så smed du lige en bombe ku jeg se nu her hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 elwood 17 år siden
Jeg snyder lidt og kopiere mit indlæg fra hvad laver du tråden til en start.
[url= Crosby og Donald O' Connor på Charmer sig ind[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 filmz-Bruce 17 år siden
Indse det år totusindelinge. Vi er blevet bedre til meget, men ligeså meget ringere til andet.
Derfor! Kom igang med at se musicals fra 40'erne og 50'erne, for det bliver ikke bedre i jeres generation og man er ikke en rigtig mand førend Fred Astaire er et idol :)
#3 elwood 17 år siden
Wow der er et eller andet over hendes ansigt der bare fanger mig fra start af, eller er det bare mig? synes altid de der "gamle" musical stjerner har et eller andet over sig, måde den smiler og laver ansigts memik på, man stortset ikke ser i dag.
Tror alle Mænd ville ønske de ku danse som Fred Astair, for satan man ville ikke få fred hele aften så hehe.
Kan huske engang i Parkinson (det der engelske Talkshow) en skuespillerinde fortalte hun var i byen med Fred Astair, jeg kan lige forstille mig hvordan det må ha været for hende, han bliver sku aldrig overgået.
#4 filmz-Bruce 17 år siden
The million dollar legs
#5 elwood 17 år siden
btw Bing Crosby, og Fred Astair har lidt svært ved at vinde hendes hjerte her.
[url= Capture your heart[/url] Det her er jo genial humor! ikke noget stort sat op nummer, men det er satme fornøjligt at se.
#6 filmz-Bruce 17 år siden
#7 filmz-Bruce 17 år siden
Og ... [url= bedre end Springsteens version!
#8 elwood 17 år siden
Må indrømme jeg ikke har danset meget selv, jeg går ikke til det, jeg er en del tilbage holdene til fester, men når jeg endelig kommer derud så jeg jeg det sku sjovt.
Fik engang i føsdagsgave af 3 af mine veninder en salsa aften, og jeg tror aldrig jeg nogensinde har haft det så sjovt på et dansegulv som den aften, kan stadig huske jeg havde to kvindelige danseinstruktøre til at hjælpe mig med at holde en nogenlunde rytme i starten, og så var der det der satans tælling, med fodtrin som man sku holde styr på argg det kludrede jeg i konstant.
Jeg har nok glemt det meste i dag, men ikke af selve aften.
Ak ja en lille sidestikker fra virkeligheden hehe.
ahh og så smed du lige en bombe ku jeg se nu her hehe.
#9 filmz-Bruce 17 år siden
#10 elwood 17 år siden