Gravatar

#51 filmz-Bruce 17 år siden

Du kan være helt rolig. Den bliver anmeldt :)

Mht. tap lydene, så tror jeg blot det er svingende kvalitet, hvad der lægges op på Youtube og ikke mindst, hvorledes de enkelte klip er mikset etc. Det skal man nok ikke lægge for meget i.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#52 elwood 17 år siden

Tap Tap.. Wake up brucie hehe.

Jeg Vendt stærkt tilbage!

[url= Astaire, Eleanor Powell and George Murphy[/url] i et lille Tap Dance nummer fra Broadway Melody, for satan det er yndigt, ment på den absolutte mest positive måde, god lille kemi mellem de tre Danser.

Eleanor Powell leger lidt med Sømænd, Fred Astaire er også lige kort på, men det ikke ham der er fokus Flot akrobatik må man sige, eller hva man nu vil kalde det.

Den her side har en hel del man ikke har set før, ville dog ike bare remse linkne op, da jeg slet ikke har fået set det hele.

Og lige til slut her en bruger nævner en scene fra måske var det Honolulo there is a memorable scene in other film where her character finds out she has been deceived by the man she loves ALL THIS WHILE SHE'S TAP DANCING in public and the sadness, wet eyes and sorrow she shows Det må jeg bare SE! skal bare lige ha fundet ud af hvad filmen hedder.

Og Så slutter jeg af med nok Juvelen i denne her omgang, Eleanor Powell i Ship Ahoy fra 1942
[url= Ahoy[/url]

Prøv lige at tjekke trommefinishen mellem Eleanor Powell og Buddy Rich til sidst!

Naa jeg tror jeg slutter med den her speciel tilegenet bruce, det er med Skønne Eleanor Powell og en hvis herre du kender ret godt 8-)

[url= To Dance[/url]

Tror da vidst lige jeg skal ha skovlet hendes musicals hjem, hun har ikke lavet så mange igen, af en eller anden grund kom hun ikke rigtig frem på den store scene som sine Kollegaer, om det var familien der gjorde det vides ikke, men lidt en skam fordi hun er satme et talent.

Hey there, cutes, put on your dancin' boots and come dance with me

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#53 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Nice Clips Young man - You sure can keep me awake ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#54 filmz-Bruce 17 år siden

#52 Uhmmm delækkert!!!

Help is on its way
Gravatar

#55 elwood 17 år siden

#53, #54

Jeg takker, hmm men tror lige jeg skal ind i det nye år først så begynder jeg at lave en taktisk plan for stille og roligt at ruineer mig selv 8-)
Gravatar

#56 elwood 17 år siden

Yes Indeedy

Ikke så meget dans, jeg synes bare de Herre Gene Kelly og Frank Sinatra er så herlige sammen på film 8-)

Ahh nå nu vil jeg sove, hmm har stadig ikke fundet ud af hvad for en film den omtalte scene med Eleanor Powell er fra, som jeg nævnte i #52 Oh well jeg må bare få hevet dem alle hjem, det jo nok heller ikke nogen hel dårlig samling og ha hehe.
Gravatar

#57 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

# 54 + 56 I knew I could count on you guys >:o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#58 elwood 17 år siden

#57 hehe always 8-)

argg nu må min That's Entertainment Trilogy Blu-Ray godt snart dukke op.
Gravatar

#59 elwood 17 år siden

Fred Astaire ku godt lige vise de to herre her hvordan man rigtig giver en svingom med inanimated objects 8-)

Men for satan det er underholdende, og så er Dean Martin og Gene Kelly også rigtig gode sammen, deres ping pong fungere perfekt.

Og så lykkedes det også Dean Martin at få Gene Kelly til at synge Singin in the rain lidt nemmer end da The Muppets bad ham om det.

[url= Kelly og Dean Martin, danser med Inanimated objects[/url]

Og så tager vi lige The Muppets også, har nævnt den før men slutningen er eminent, så hmm ja sød ?

[url= of the hat[/url]

Damm I miss that guy.

Gravatar

#60 filmz-Bruce 17 år siden

Har lige set et par klip fra Thats Entertainment, Blu-ray versionen. Der var et farveklip af Astaire og Rogers, som jeg aldrig har oplevet dem før. Helt vildt at se dem stå foran sig i den størrelse og billedkvalitet. Damn jeg kan ikke vente med at komme igang!

[url= her klip[/url] og alligevel ikke helt. Hmmm, gad vide om det er en SE edition på skiven, for de danser langt mere stille og elegant dér.

Skriv ny kommentar: