Er der andre filmz-brugere der var i gigantium i Søndags og se sanger (og "skuespiller") Kylie optræde?
Hvad synes folk om koncerten, lys, scene-show, stemning osv.
Jeg var selv ganske godt tilfreds, synes dog at musikken var spredt over for mange genrer. Det var lidt for meget af det 'gamle'. Men lys og scene var fedt, og AM (hvis det var dem der producerede) leverede en ikke mindre en fantastisk storskærms-produktion.
Kylie var jo for nice.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg oplevede hende i Vega for et par år siden, det var et ret fedt show! Hun er heldigvis blevet meget bedre med årene, hendes 80'er hits giver jeg ikke meget for.
Hun er en virkelig god entertainer, en kvindelig pendant til Robbie Williams.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg har været Kylie fan siden begyndelsen (1987... gys!!), så jeg kan vist roligt sige at søndag i Gigantium var en af mit livs større oplevelser. Det var fjerde gang, jeg så hende live, men første gang jeg stod på forreste række!
Nu er jeg nok ikke i stand til at bedømme en Kylie koncert objektivt, så det vil jeg ikke engang prøve på, men lad os bare sige, at det er hårdt at være mand, når Kylie (the Goddess) står to meter fra en! Hun er sgu for mums!
Jeg elskede, at hun spillede så meget af det gamle, og siden der var tale om en greatest hits koncert, kan det jo ikke komme bag på nogen.
Hvor mange stjerner man burde give koncerten, hvis man bedømte den objektivt, kan jeg som sagt ikke udtale mig om, men min egen oplevelse var til en top-karakter. Stemningen deropppe foran var nærmest religiøs :-)In Kylie we trust...
-------------------------- That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#1 filmz-vassago 20 år siden
Hvad synes folk om koncerten, lys, scene-show, stemning osv.
Jeg var selv ganske godt tilfreds, synes dog at musikken var spredt over for mange genrer. Det var lidt for meget af det 'gamle'. Men lys og scene var fedt, og AM (hvis det var dem der producerede) leverede en ikke mindre en fantastisk storskærms-produktion.
Kylie var jo for nice.
#2 El vez 20 år siden
Hun er en virkelig god entertainer, en kvindelig pendant til Robbie Williams.
#3 filmz-vassago 20 år siden
#4 davenport 20 år siden
(Har de ikke optrådt sammen? Det mener jeg de har)
#5 chronaden 20 år siden
#6 filmz-sanjo 20 år siden
#7 filmz-rupert giles 20 år siden
Nu er jeg nok ikke i stand til at bedømme en Kylie koncert objektivt, så det vil jeg ikke engang prøve på, men lad os bare sige, at det er hårdt at være mand, når Kylie (the Goddess) står to meter fra en! Hun er sgu for mums!
Jeg elskede, at hun spillede så meget af det gamle, og siden der var tale om en greatest hits koncert, kan det jo ikke komme bag på nogen.
Hvor mange stjerner man burde give koncerten, hvis man bedømte den objektivt, kan jeg som sagt ikke udtale mig om, men min egen oplevelse var til en top-karakter. Stemningen deropppe foran var nærmest religiøs :-)In Kylie we trust...
That'll put marzipan in your pie plate, bingo