Nu skal det heller ikke lyde som om jeg ikke kan lide at bo på landet kontra byen. For det er ikke tilfældet. Jeg hader bare selvhøjtidlige landmænd, deres tykke koner og deres indavlede børn. Deres sorte arbejde, deres langsomme og larmende køretøjer, og deres svineri og uforståelige sprog. Deres beskidte hænder og deres lugt af svinestald. Og deres høns. Jeg kan ikke fordrage høns! Det er det pt. grimmeste, nulevende dyr!
Ellers er landet dejligt, meget Morten Koch-agtigt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så er bondemanden lige kørt forbi på marken, med sin grønne vogn fyldt med svinepis og svinelort, der skal forpeste området det næste lange stykke tid. Neeeej, hvor bliver det dejligt, at det hele skal til at lugte af pis og lort nu. Han bor sikkert langt fra sin mark, i sit EU-støttede palæ, hvor han ikke bliver generet af duften af sine egne dyrs ekskrementer. Satans bønder og alt deres lort!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 davenport 18 år siden
Jeg hader bare selvhøjtidlige landmænd, deres tykke koner og deres indavlede børn.
Deres sorte arbejde, deres langsomme og larmende køretøjer, og deres svineri og uforståelige sprog.
Deres beskidte hænder og deres lugt af svinestald.
Og deres høns. Jeg kan ikke fordrage høns! Det er det pt. grimmeste, nulevende dyr!
Ellers er landet dejligt, meget Morten Koch-agtigt.
#42 filmz-sanjo 18 år siden
#43 davenport 18 år siden
#44 Notional 18 år siden
Angående grisebæ overalt, så er det den pris du må betale for at jeg kan spise bacon. Og det er ok med mig :p
#45 davenport 18 år siden
#46 filmz-lallenkalaf 18 år siden
#47 davenport 18 år siden
Neeeej, hvor bliver det dejligt, at det hele skal til at lugte af pis og lort nu.
Han bor sikkert langt fra sin mark, i sit EU-støttede palæ, hvor han ikke bliver generet af duften af sine egne dyrs ekskrementer.
Satans bønder og alt deres lort!
#48 filmz-vassago 18 år siden