Tjaaa, det ved jeg nu ikke helt.. Jeg kan ikke umiddelbart se noget bagside af medaljen ved at bo, hvor jeg f.eks. bor ? :) En dejlig lejlighed i et forstadshus, ingen larmende naboer, men alligevel en masse unge mennesker lige inden for rækkevidde.. Ingen kanyler der ligger spredt rundt, ingen smadrede ølflasker uden for vinduerne, men heller ingen lugt af gylle eller store jordspor på vejen fra en mejetærsker, og alligevel kun 3,5km ind til centrum af Aalborg med alskens muligheder for at fordrive tiden med hvad man nu ønsker sig..
Det eneste negative er vel sådan set, at jeg bor her alene..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Pas på med hvad du siger ... forstæderne er der hvor psykopaterne gemmer sig!! Der er flere eksempler på dette - bare se "The Burbs" med Tom Hanks, Desperate housewifes etc. ... ulykkerne ulmer bag de venlige smil, hjemmebagte småkager der bliver uddelt ved Olensens bil og invitationerne til kort aften .. be afraid, BE VERY AFRAID!
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
Beklager men de findes ikke .. sorry! men så findes der selvfølgelig The Chupacabra, men den er blevet fanget og er død. chupacabra´s dead Livet på landet er beskyttet og især af EU og Hollywood
Hvis du går i seng om aften med kløe i røven, så vågner du op næste morgen, med lort på fingerne!
#31 HonoDelLoce 18 år siden
Tjaaa, det ved jeg nu ikke helt.. Jeg kan ikke umiddelbart se noget bagside af medaljen ved at bo, hvor jeg f.eks. bor ? :) En dejlig lejlighed i et forstadshus, ingen larmende naboer, men alligevel en masse unge mennesker lige inden for rækkevidde.. Ingen kanyler der ligger spredt rundt, ingen smadrede ølflasker uden for vinduerne, men heller ingen lugt af gylle eller store jordspor på vejen fra en mejetærsker, og alligevel kun 3,5km ind til centrum af Aalborg med alskens muligheder for at fordrive tiden med hvad man nu ønsker sig..
Det eneste negative er vel sådan set, at jeg bor her alene..
#32 filmz-maxhh 18 år siden
"Det eneste negative er vel sådan set, at jeg bor her alene.. "
Og at du er omgivet af nordjyder... ;o)
Mvh
MaxHH
#33 HonoDelLoce 18 år siden
Nej, jeg kan nu meget godt lide det der koncept med "at komme hinanden ved" i stedet for "at gøre hinanden fortræd" :)
#34 filmz-lallenkalaf 18 år siden
Pas på med hvad du siger ... forstæderne er der hvor psykopaterne gemmer sig!! Der er flere eksempler på dette - bare se "The Burbs" med Tom Hanks, Desperate housewifes etc. ... ulykkerne ulmer bag de venlige smil, hjemmebagte småkager der bliver uddelt ved Olensens bil og invitationerne til kort aften .. be afraid, BE VERY AFRAID!
#35 davenport 18 år siden
#36 filmz-lallenkalaf 18 år siden
#37 filmz-lallenkalaf 18 år siden
#38 davenport 18 år siden
#39 gi-jones 18 år siden
#40 filmz-lallenkalaf 18 år siden
Livet på landet er beskyttet og især af EU og Hollywood