#1 ....det er lige netop grunden til at der er nogle dødskaller der er hjernelamme nok til at betale 3mill. for et parcelhus tilstrækkeligt langt væk væk fra de beskrevne gener....tilgængæld har vi så ikke egen bio..... #%¤@!!!
Dejligt.. Har lige åbnet vinduet for at få lidt frisk luft ind, men luften har en undertone af....Ja, rigtig gættet: gylle!
Så dette er en af de dage, hvor man ikke kan tørre sit tøj udenfor, selvom solen skinner, da det bare kommer til at lugte af landmandsbørn (Som er dem der sidder bagerst i klassen!)
Tror jeg løber ud og ryster truende med næven, næste gang et af deres landbrugskøretøjer langsomt og beskidt ruller forbi..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
En relateret anekdote: Som barn var jeg med klassen på lejrskole. Det var mega varmt, og alle var i shorts/t-shirt. Vi var ude på lidt af en dagsmarch for at se en eller anden gravhøj, og da vi var to timer væk fra hytten, kom vi forbi en mark, hvor der stod en stor vandkanon og sprøjtede til alle sider. En af pigerne løb i sin iver efter en dukkert ind under de svalende stråler uden at tage notits af lærernes advarselsråb. Hun hoppede rundt derinde under strålerne i 5-10 sekunder, indtil den ildelugtende sandhed gik op for hende. Hun gik de to timer hjem i behørig afstand af resten af klassen... :-D
#11 filmz-DocDoom 18 år siden
#12 filmz-bullettooth 18 år siden
#1 ....det er lige netop grunden til at der er nogle dødskaller der er hjernelamme nok til at betale 3mill. for et parcelhus tilstrækkeligt langt væk væk fra de beskrevne gener....tilgængæld har vi så ikke egen bio..... #%¤@!!!
#13 mr gaijin 18 år siden
#14 davenport 18 år siden
#15 davenport 18 år siden
Så dette er en af de dage, hvor man ikke kan tørre sit tøj udenfor, selvom solen skinner, da det bare kommer til at lugte af landmandsbørn (Som er dem der sidder bagerst i klassen!)
Tror jeg løber ud og ryster truende med næven, næste gang et af deres landbrugskøretøjer langsomt og beskidt ruller forbi..
#16 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-DocDoom 18 år siden
#18 filmz-Kadann 18 år siden
Yrdk!
#19 filmz-DocDoom 18 år siden
#20 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"