Gravatar

#31 davenport 15 år siden

Jeg tror at vi må konstatere, at vi ej har fortjent yderligere...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 elwood 15 år siden

Så må vi blot igang med nogle fan fics, det er jo så populært.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 mvejen 15 år siden

Hvad med et remake, eller en sidehistorie, er der nogen der er klar
Gravatar

#34 filmz-bigemaster666 15 år siden

jeg mener at jeg mangler 7 opbakninger så kommer næste historie
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#35 filmz-yoshimura 15 år siden

:oD
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#36 filmz-Bruce 15 år siden

Du har min fulde opbakning! Det er eminent og i mine øjne lige omkring Da Vinci Code i underholdningsværdi! Jeg falder normalt i søvn til bøger, men sgu ikke dine kapitler. Bare fortsæt, du har X Factor!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#37 elwood 15 år siden

Jeg hader små børn der tror de er så nuttet!
Gravatar

#38 filmz-yoshimura 15 år siden

Det er ren Asian Sensation :oD
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#39 elwood 15 år siden

Jeg skal lige på toilettet

8-)
Gravatar

#40 filmz-bigemaster666 15 år siden

SURINA DEL 3
Slaget ved Castalauar

værsgo 4 kapitel i serien
Kapitel 1

Der er gået 3 år siden Eddies og Rolan døde. Morock er død. Resten af Morocks Deres hær er enten sluttet sig samen med Martin som er ved borgen Castalour. Eller flygtet væk. Var oppe på et tårn med en ridder som var klædt i guld russting Martin sagde til Soran.”Tror du der nogen tilbage af Morock eller hans hær”. Soran sagde. Med meget langsom stemme ”Det ved jeg ikke min konge han har en ond trold kvinde i ærmet der elsker ham meget. Hun vil nok tage hævn over ham”.
Kapitel 2

Susie sagde ” vi har fået en gæst. Der siger at deres landsby er blevet andgrebet.” En ridder kom bærrende på en 15 årig pigen ind ad porten beskit, bleg og våd. Haved rødt hår. riddern sagde til Moran og Martin ” Deres majstæt hendes famillie er blevet fanget af nogle trolde og andre monster det kom til lands byen og slog halvdelen af beborene ijhel og tog de resten som slaver”. Soran sagde” Ashil nej det gør hun ikke, hun plejer aldrig lade nogen leve”. Alle krigrene blev helt stille i nærheden af dem. Susie sagde til en husholdreske pige. ” Gi pigen noget mad og drikke og noget rent tøj på jeg kommer op senre” elver pigen sagde ”ja deres højhed”. Martin spurgte” hvem er Ashil” Soran svarede” hun er en heks en af de farligste af dem hun kan lave magi gift drikke og kan hele, Rolan frygtede hende engang men så længe Morock ikke er levende” Martin sagde vi må nød til at befrie fangrene” Soran sagde ”jeg og et dusin mænd skal nok klarer det” Martin nikkede Soran sagde”dusin kriger følger med mig” alle krigrene Soran pegede på følgte med Soran og det lille dusin var væk.

Kapitel 3

Martin og Susie gik ind i spise salen. Susie så pigen var siddende på en stol der var smykket med guld ved bordet hun og Martin satte sig ned. Nu maden hvar sevret der var laks, grise kød, Kylling, andesteg, frugt og vin og frugt væske og meget mere. Pigen så på maden med store øjne som hun har ikke spist i flrere dage hun. Tog et stykke frugt og noget kylling og jordbær væske. Susie spurgte ” hvad heder du. Hvor langt er din landsby væk herfra”. Pigen svarde ”Rose, Riddern Erik fandt mig han var på udkigs post, han så mig løbe væk for to trolde der havede opdaget mig i flygte. Erik kom og drog sit sværd og dræbte troldene, Han var lige så modig som Alger og Tyfus. Der ikke længere nogen landsby ”.
Kapitel 4

To dage senre langt væk var Soran ankommet til den affdødes, Morocks slot. Der var fangrene. Det var ikke et magisk og fortyllet slot som Martins slot der blev lavt af Rolan for 6050 år siden. Som hyldest for Rindun og Alger og deres dyrs bedrifter. Men Morocks slot er anderleds, det er et slot der er mørkt og dystret med spisde tårne. Der var 4 vagter ved porten en af Sorans soldater sagde”lad os tage dem”men Soran tog ham på ryggen og sagde” nej Ereros vi må først have en plan godt hør efter”.

En af elver krigene haved klædt sig ud som en elver kvinde. Han eller hun kaldte efter vagtrene”hey drenge kom her” og en kom hen til ham”nøj sikke et lækker sag” en af og Sorans soldartene tog ham og slå ham ihel så kom resten af vagterne men elvren tog to små knive og stak det i to af dem og en den sidste vagt sagde”hvad alraveden allar” men før han sagde det blev han skudt ned af en pil. Soran sagde til fire elver at de skulle tage vagtrens tøj på og de skulle sige open porten og så give de signal til resten af hæren. og og de gjorde det men de onde vagter sagde ”det er en fælde luk por”men før de nogede at sige det hele højt blev de ramt af pile ”andgrib” sagde Soran. En kæmpe trold kom op af en trappe den så dem den tog sin køle. Trolden svingede med sin køle mod dem og ramte kriger. Soran sagde til buskyttrerne ”skyd mod troldens hoved”. alle bueskyttrene skød den i hovedet, trolden brølede. Den faldt ned på jorden, tre gobliner kom og kastede økser og ramte nogle elver. Soran brølede og tog sit sværd ud af skeden og huggede dem ned.

Kaptitel 5

Hæren løb ned i fange kældren.De så 6 vagter men, de gik til andgreb, De fik smadredet fange kældrdenes tremmer. Alle fangerne sagde ”tak værer lovet tak min herre ” men før det kom ud hørte de en trampen en monster kom ud af skyggen den havede på hændrene en lang spids klinge og på fingrene lange skarpe klører, og en sort rustinning og en hjelm, der dækkede dens andsigt. Soran sagde ”jeg skal nok klare det bæst i får fangrene ud af slottet”krigrene villle ikke forlade ham mn de måtte nød til at adlyde. Monsteret andgrebe ikke fangrene. Monstret andgreb Soran og ramte ham. Soran fløj over til enden af kælderen. Men Soran tog sit sværd og huggede efter monsteret men den duggede sig. Soran ramte dens klinge der stak ud af hånden. Det blev kløvet midt over. Soran sagde” du får ikke fangrene bæst”. Monsret brølede og ramte Soran i brystet. Med dens klør han faldt på jorden. Monstret gik væk men Soran sagde ”hei bæst tag den her”. Soran kastede hans sværd ind i Monsret. Den brølede af smerte og faldt død om. Soran sagde stille ”jeg har fejlet Rolan, tilgiv mig” han indåndede sin sidste ånde. Soran var død.
Kapitel 6

Krigrene var langt væk fra slottet en kenuturer sagde ”hvor er Soran han skulle havet indhentet os”. En sagde en elver”.”kaptajn hvad skal vi gøre” kaptajn Ereros sagde ”vi må nød til at tage tibage til Martins slot kom så vi må sende den hurtigste løber til slottet at Soran er død, resten finder et hvile sted ”.
Kapitel 7
Martin var bekrymret Soran og hans mænd har været væk i 3 dage. En elver kom løbende og sagde ”herre der er besked fra Soran”. Martin løbte så hurtig han kunne ud af slottet. Der Martin kom hen til elvren der blev sendt af kaptajnen Martin sagde ”sig frem” jeg har dårlige nyheder og gode”. Sagde elvren Martin sagde”sig det”. Elvren sagde forpustet ”den gode nyhed er det har fået beborene ud af slotet”. Alle krigrene jublede ”den dårlige er at 40 mænd er døde os Soran” Martin blev stile og de andrer kriger også men pluslig et stor sten ramte et tårn vi ”under andgreb”. Sagde Martin de gik op i tårnet ”du store gud” sagde Martin han så over 300,000 skygge Monsterer. Martin råbte ”hør efter vi må lade katapulrene og glidrene nu”. Alle krigrene lade katpultrene. Alle var ladte, Martin råbte ”fyr.”alle blev fyret af de ramte alle mindst 20 mænd. De sendte igen men der var ild i det det ramte mange tårne. Den onde hær haved smadret porten Martin råbte”500 mænd hen til porten nu får vibørn og kvinder op i salen nu”.

Kapitel 8
En kom flyvende drage kom flyvende. Den spyede ild mod alle krigrene og ridder oppe på dragen var Ashil hun var en smuk med rødt hår og mørke røde øjne ond heks hun råbte ”i yndkelige dyr skal dø”. Hun grinede en hylende ond later.
lidt længrer væk så Martin Susie løbte hen til ham Susie sagde ”hvad sker der Martin” vi er blevet andgrebet du må op i salen nu”. Susie sagde” hvor er Soran” Martin sagde” han er blevet dræbt” Susie sagde ”hvad”. ”Hør nu du skal op i salen nu løb”. Susie skreg ”Martin pas på ”. Et skygge Monster kom svingende med en økse men Martin tog sit sværd og ramte den lige i maven. Martin kysede farvel og sagde ”løb” Suise løb hvad hun kunne,

Kapitel 9

Martin sagde ”skyd dragen ned” han så Ashil på dragen.30 elver skød dragen ned. Ashil lavede et energi felt så hun kunne svæve. Dragen faldt ned og styrtede ned i et tårn. Ashil var nede på jorden hun så to mænd andgribe hende men laved ud af sin hånd et grønt lys og det ramte de tog mænd og de døde omgående. Hun grinede Martin råbte ”dø”. Men gjorde sådan han stoppede han kunne rører sig hun sagde”så du er kong Martin ihh hvor jeg dåner” Susie kom og skuppede hende væk Martin faldt ned igen ”din lille tøs det bliver din død at skubbe mig”. Hun lavte et rødt lys men før det ramte Susie. Kom Martin med sit sværd strålen ramte sværdet gik tilbage på Ashil hun skreg.” neeej”hun blev til glas Ashil var væk alle hendes skygge monster forsvandt.

Kapitel 10
Martin sagde ”vi har sejre” alle jupplede ”hurrrrra” men Ashil brød ud af glasset hun grinede ”i fjolser Morock er snart fri fra døden i vil få jeres under gang i møde snart”. Hun forsvandt væk med et puuf. Krigrene sagde ”hvad gør vi”. Martin sagde ” vi gør os klar til det endlige opgør vi har lidt tid men vi skal samle alle os styrker i Surina og gør det af med det onde er i med mig”. Alle råbte ”ja”Men Ashil var blevet telpotrede sig hen til Morock slot var Ashil inde i Morcoks slot hun sagde det ”gik som planlagt min herre”om et stort monster kom ud af skyggen det var Morock. Han var blevet stækrer og stører og magt fulder. Han sagde med en ond dyster mørk stemme. ”godt snart vil Surina være min og jeg vil herske over verden”. Morock grinte en ondskabsfuld latter

FORTSÆTTES i fjerde sidste afsnit om Martin og Susie.

I am better known as Erlinggur666

Skriv ny kommentar: