Gravatar

#41 evermind 15 år siden

Jaaa, noget af det fedeste, man lige kunne stå op til og i hvert fald nok en del sjovere end det personalemøde, jeg skal til.

Har printet den ud nu og glæder mig til at læse ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#42 Thomsen 15 år siden

Ihh hvor jeg dåner
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#43 filmz-yoshimura 15 år siden

Jeg ved ikke, om du læser fantasy, men jeg vil foreslå dig at tygge dig igennem noget mere i genren og få lidt inspiration til især indhold og opbygning. Din 'roman' foregår jo nærmest i stikordsform :o)

Og så husk at følge med i skolen - når man er 13, skulle man gerne stave noget bedre, end du gør.

Beklager kritikken. Jeg bifalder så afgjort kreativitet (skrev selv på livet løs, da jeg var i din alder), men det her er bare ikke særlig godt - end ikke din alder taget i betragtning. Der er langt fra dit niveau og op til det, Paolini præsterede med Eragon som 15-årig ... og det var heller ikke noget at prale af.

Hvad læser du af fantasy? Kommer gerne med anbefalinger.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#44 filmz-bigemaster666 15 år siden

# hehe det er min computers skyld den rettede stavefejlne, Harry potter narnia young jack sparrows eventyr og lidt andet
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#45 lagoni 15 år siden

#44 - din computer kan umuligt være skyld i alle fejlene. I det sidste afsnit alene kan jeg ved en hurtig skimning finde 10 stavefejl plus en masse mangler i tegnsætningen. Det gør altså historien meget svær at læse og man kan ikke fokusere på indholdet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#46 filmz-bigemaster666 15 år siden

ja men stavefejlene sagde den ikke noget til, er ikke sikker på at det her er den rettede udgave
Gravatar

#47 mvejen 15 år siden

Så fordi computeren ikke rettede dine stavefejl, er det dens skyld at der er stavefejl, prøv lige selv at simre over den i et stykke tid.....

Men anyways tak for endnu en historie.
Gravatar

#48 filmz-bigemaster666 15 år siden

Landet Surina Del 4

Morocks tilbage venden

Kapitel 1
Det har gået tre ugeer siden Ashils forsvinden. Martin og Ereros havede samlet 6000 mænd der stod ved Martins side der var 500 elver på vej men de havede ikke kommet endu
Martin tænkte på at ”hvad der skulle ske ved Surina. I morgen begynder det endlige slag”.
Kapitel 2
Morock sagde”Ahsil”ashil kommer ud af en portal og sagde. ”ja herre”Morock Sagde stolt” er min hær klar””ja min herre du har 1000 trolde og 10,000 andre væsner under dig”.”godt gør dem klar nu kan jeg have Surina under min magt vær klar til march” . Alle Morock kriger masrede ud af borgen, Morock red på en sort drage, den var rød på benene og. Havde røde øjne og massive klør og tænder så lange som knive
Kapitel 3
De 500 elver var kommet med mindst 600 kenutere.”Kaptajn Ereoros kom her”Råbte Martin Højt Martin var oppe i et tårn. Ereros kom løbnde i en gylden russting ” ja min herre”. ”Nogle nyheder” spurgte Martin ”jo Herre de er begyndt at gå” herre sagde Ereoros. Det var blevet nat en strom raserde over slotet. Morock hvar på vej. Alle var klar til at slås mod Morocks hær. Tidligt om morgenen råbte kaptajn Ereoros ”Konge de er her” Martin Løbede til slotets mur han så alle Morocks kriger Morock råbte ” giv op i ville I blive skånet i jeres drømme ” ”aldrig” råbte Martin Morock brølede og Råbte”fyyyr” 100 vis af ild kulger fra katpulter fløj ind i borgen og ødelagte og slå mesnnsker ihjel.
Krigen var brudt ud slotet fyrede med katapulter og glider. Ashil sendte masser af skarpe kæmpe nåle. Hun grinede en ond latter fordi hun så Martin hvar ved at blive ramt af pillene. Ashil så et et skarpt lysglimt kom ud en tyk mur smadre stenene Ashil faldt af sin skygge bæst, Bæstet forsvandt væk.
Kapitle 4
Martin stod og med store øjne og tænkte”det kan ikke passe det kan ikke” det var Rolan. Alle krigrene bøjede over for ham Morock sagde stille.” det er umuligt, han skulle være død”. Rolan sagde ”det er tid til at sætte en stopper for min bror, for kvinder, børn, og de gamle i sikkerhed”. Det blev ført hen til en lang tunnel, og til sidst var de bag bjergene i grotter der var svære at finde. Der var højst 45 kriger der fulgte med dem.
Martin fik et sus af håb og glæde Rolan var tibage. før det kom Morock brølende med sin drage Morock sagde ” det er din ende Rolan, du er færdig. Denne gang dør du med sikkerhed”

Kapitel 5
Morock sagde på drage sprog” sila srok un mar” dragen gjorde andgreb på Rolan med lynest hast. Morock gav slip på dragen og hoppede af dragen og landte ned i et tårn. Morock hoppede ned af tårnet. Han landte på en af hans egne trolde Han vejde nok tre ton og havede masive fødder og masive arme, 10 Krige andgreb Morock. Morock slå to af dem væk med hans næver og sparkede en krigene væk. Han drog sin lange økse dræbte de andre kriger. Morock løb vidrere ind i borgen. dragen brølede, en kamp gik i gang de sloges, men Rolan tæskede kardsede på dragen. Den var jo 7 dobbelt så stører end Rolan. Den spyede et kømpe stråle ild mod Rolan Men Rolan dukkede sig før ilden ramte ham. Martin løb hen mod dragen han tog fat i dens ben og kravlede op på rygge på den, Han stak sit sværd i dragen ryg. Dragen brølede og svingede Martin væk han råbte og rejste sig op”skyd mod dragen”.mange buskytter skød med pille på dragen, halvdelen ramte den. Men den var ikke død den spyede med ild ramte nogle buskyter de skreg, de haved ild over det hele.
Kapitel 7
Rolan brølede og andgreb og skuppede dragen ud af en af de lange skrænter ved borgen. Dragen brølede og spyede med ild. Den ramte en masse af Morcoks kriger der stadig var ude for borgen. Rolan ” din drage er død” Ashil grinede en ond later og sagde kaptajn Ereoros sagde ”jeg skal nok klarer den heks, denne gang dør hun”. ”godt Martin du følger med mig og et dusin soldater vi løber hen til slotsalen”.sagde Rolan. Morock så dem løbe hen til salen. Han brølede og gave signal til et dusin trolde at de skulle komme med ham. Adsklige elver og kenture og kriger og trolde døde. De kæmpede et blodig slag.. Morock råbte til sine kriger ”følg med mig du kan kan gemme dig Rolan men ikke flygte”. Ashil kom flyvende og andgreb kaptajn Ereros og hans mænd. Hun lavede en lyn ud af sine hænder og ramte mange af hans mænd de skreg og døde af den stærke strøm. Hun fniste en ond later.” i tåber, ingen kan måle sig med mig” Hun skreg og lavte ildkugler mod en hans mænd. Der prøvede forgæves at få heksen ned. De ramte mandskabet de skreg og brænde ijhel . Ereros andgreb heksen men Ashil lavte en lyn og Ereros fløj tilbage
Kapitel 8
Susie passede på Rosa inde i slot salen der var et stort lokale med stole og ridderrustiniger. Malerie Og meget andet hun var bange.”jeg vil ikke dø og jeg er bange” så så det skal nok gå”. Susie havde en klinge i hånden. 6 af Morcks kriger var brudt ind i salen. de andgreb Susie og Rosa men Susie svingede med klingen og krigene sværd mødes mange gange. Susie var meget hurtige en troldene var med sværde, og slog to ihjhel det 2 andre huggede ud efter Rosa men hun tog en lille dolk og stak den i den ene af dem ned. Susie så en minutuer kom og andgribe dem. Susie andgreb Mintauren hun har jo allerede kæmpet mod brom den onde minutaure genaral. Susie hoppede op på minutraen, Minutern prøved at få hende af, Susie stak ham i halsen. Rolan, Martin og ridderne og krigene gik ind ad porten og så monsterne.”er du uskadt”. Sagde Martin men Susie sagde ”Rolan er du i live hvor er jeg glad for at se dig”. ”Vi må ser at lukke porten før Morock kommer” sagde Rolan. Porten var blevet lukket
der lød et brag Morock var bag porten.
Ashil råbte ”dø dø ha ha”. Ereoros havet mistet alle sine bedste mænd men han brølede tog sit sværd og Ashil var lige ved at fyrer en ild kulge i Ereros faldt og lå død på jorden Ereros sagde” nej jeg nej jeg ikke færdig med dig heks”. Ashil sagde til ham”jo der er du dit ynkelige lille fjols”.
Kapitel 9

Morock råbte ”åben porten i befængte køter ellers kom i til at lide”. En trold kom og sagde bange ti Morock”den er blokertet af magi den kan ikke åbnes”. Morock var vred han slå trolden langt væk.”Ashil kom her åben den port nu”. Ashil kom svænde hen til porten”skal ske min herre”. Hun laved ildkugler og lyn og kæmpe sten men der skete ikke noget. ”Herre den er forsejler af en magi ikke en gang du kan komme ind” sagde Ashil stille.Morock sagde”så har du fejlet Ashil, du er et brugt stykke legtøj”. Ashil sagde”herre jeg beklager lad mig gøre det godt igen”. Morock sagde ondt”for sent”. Morock tog hans økse og svingede med hast og huggede i Ashil der lød et skrig. Trolde så på med rædsel. Sådan går det når man fejler for Morock.

Kapitel 10
Morock sagde”lad os se om det virkelig passer”. Morock tog øksen pludselig kom der ild over hele øksen. Han huggede den ind i porten 5 gange. Til sidst blev den nedlagt Morock råbte”andgrib. ”Fyr med pillene og spyden mod venstrer flanke” råbte Martin. Alle af dem der var til venstrer blev dræbt. Morcok råbte” dø ynklige tåber”. Han ramte mange af krigerne med sin ild økse. Rolan brølede og hoppede på Morock de sloges og tævede løs. Alt der var i nærheden af den blev ødlagt. Morock kastede Rolan væk ind i muren ”dit fjols nu skal du død men før han ramte Rolan med sværdet stak et sværd ud af ham. ” dit fjols at værer til et mennske. Kan du ikke huske inet mennskligt våben Kan slå mig ihjel”. Sagde den grindene Morock. Han tog sværdet ud af sin mave og huggede det ind i Martin. Morock slog Martin væk susie sagde ”nejj” og løbte hen til ham.

Kapitel 11
Rolan sagde med stille stemme” dit fjols du har dømt dig selv til døden” hvad Sagde Morock alle Morocks kriger smeltede Rolan sagde” farvel min brorder” Morock råbte imens han smeltede”nejjjjj jeg kan ikke tabe. Ratas indurus de sarkas de mundus Surina”. Han blev til støv og støvet blev blæst væk. Susie sagde Martin ”du må ikke forlade mig, Martin det kan du ikke ikke når du skal blive far jeg er gravid”. men det var for sent Martin sagde” lov mig at du ikke taber dem Ligesom Eddie. Susie græd hun var helt våd af tårre. Men hun skreg vandet var løbet ud. Rolan råbte ”hent en læge hurtigt. Der hun havede født bønrene sagde Susie små grædene ”de skal hedde Martin den anden og Elizabeth”. Sagde hun. Susie bisvimede og Rolan nikkede. før Rosa sagde” ja det gør jeg min dronning”. Rolan sagde med stor, høj og stærk stemme men stadig en tårer i øjet” vi vil adlyde prins Martin og prinsese Elizabeth forevigt”. Rolan forsatte”Min pligt er slut indtil viderere ”.

Kapitel 12
Han forsvandt ud i det blå. Susie blev bårret ud i sovesalen krigene og borgene kom tilbage, De begyndte at rense de sårede, brændte de døde. Ereros overlevede med nød og næppe. Men var dybt såret, Rosa tog sig af børene og Susie. Kong Martin den store blev begravet oppe på bjergets ved siden af castaleur top. Landet Surina var i fred igen. Nu er Surina i gode hænder den onde Morock er død. Surina vil blive i fred nu. Eller gør det

SLUT

ps. lille problem de 5-8 bind er desværre kun liggende på min bærbar og den er gået itu og jeg har ikke noget at få den på et memory stick, men jeg prøver at løse problemet.

Ratas indurus de sarkas de mundus Surina prøv at oversætte det og så kommer jeg med det retige oversættlse senere=)

Gravatar

#49 davenport 15 år siden

Bud: (Ratas indurus de sarkas de mundus Surina) = Grævlinge andgriber med løg, find mere mel, hr. Josefsen?

Eller:

Aber på speed voldtager Ghita Nørby?

Eller:

Elektrisk Mødding vinder (igen) Ungarn?

Ellers ved jeg det sku ikke....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#50 Bony 15 år siden

Andgriber.. Haha, Davenport. Det er sgu god humor det der! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: