Det var da så lidt - altid til tjeneste - Det er også min favorit udgave, som jeg nyder meget hvergang jeg ser den også selvom man midt i filmen skal skifte plade ;) Tillykke også herfra !
Nej, den er ikke kommet på DVD, hvilket er grunden til at jeg har fundet den på laserdisc.
Jeg har siddet og ledt efter info om den famøse boks du snakker om, og den var annonceret til at komme i 2002, men kom aldrig.
Det seneste jeg har læst, er at der er rettighedsproblemer, så Scott kun kan få lov til at udgive Blade Runner DC, og det har MEGET lange udsigter at den 3-films udgave udkommer, hvis den nogensinde udkommer.
Den info er fra midten af december måned, efter projektet har stået stille i et års tid.
Eller se den på VHS eller laserdics. :) Der findes masser af udgivelser på begge de to medier, af den gamle udgave.
Jeg har bl.a. den fantastiske (?) danske udgivelse i et gråt cover, hvor der bl.a. er et billede på bagsiden, som skulle være fra filmen, men ikke er det. ;)
#11 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 filmz-Kadann 22 år siden
Jeg har netop fået en mail fra Laserdisken, som har skaffet mig 1. stk. Blade Runner, Criterions CAV-udgave..
Så mangler jeg bare at finde mig en afspiller, så kan jeg nyde den lækre film igen og igen. :D
Og tak til Crystalstar1200 for vedledning i LD, som jeg slet ikke har styr på. ;)
#13 filmz-cko 22 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#14 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#15 Corgan 22 år siden
Er den overhovedet at finde på DVD?
Jeg har vist læst noget om at der udkommer en ny udgivelse af Blade Runner i år, der indeholder flere versioner af filmen (inkl. en ny Directors Cut).
#16 filmz-Kadann 22 år siden
Nej, den er ikke kommet på DVD, hvilket er grunden til at jeg har fundet den på laserdisc.
Jeg har siddet og ledt efter info om den famøse boks du snakker om, og den var annonceret til at komme i 2002, men kom aldrig.
Det seneste jeg har læst, er at der er rettighedsproblemer, så Scott kun kan få lov til at udgive Blade Runner DC, og det har MEGET lange udsigter at den 3-films udgave udkommer, hvis den nogensinde udkommer.
Den info er fra midten af december måned, efter projektet har stået stille i et års tid.
#17 Corgan 22 år siden
Damn... så må jeg gå og skamme mig et godt stykke tid endnu!
#18 filmz-Kadann 22 år siden
Eller se den på VHS eller laserdics. :) Der findes masser af udgivelser på begge de to medier, af den gamle udgave.
Jeg har bl.a. den fantastiske (?) danske udgivelse i et gråt cover, hvor der bl.a. er et billede på bagsiden, som skulle være fra filmen, men ikke er det. ;)
#19 Corgan 22 år siden
Jeg kan desværre ikke afspille Laserdisc, men hvor kan jeg finde VHS-udgaven?
#20 Patriarch 22 år siden
Har ikke set SW i årevis fordi jeg venter på DVD udgivelsen :)
Corgan.. du har set DC af den ikke? Så behøver du ikke skamme dig