# 31 Animationsprojektet er opstart af et internationalt forum a la filmz med hovedvægten lagt på animationsfilm. Dog med langt flere anmeldelser, biografier, leksikon, galerier og meget mere. Projektet blev sat igang efter jeg for et par måneder lavede en Yahoo group kaldet The Art of Filmz og skrev et par artikler om animation, da flere og flere ytrede ønske om et sted hvor man kunne mødes og diskutere, udveksle og søge information om animationsfilm og projekter rundt om i verden.
Vi har ikke fået alle tilladelser i hus endnu og vi mangler stadig at få nogle af de tekniske ting på plads, så alt er stadig meget hemmeligt, men en Beta-udgave skulle blive søsat i slutningen af januar.
Den er en ganske udmærket pris. Jeg kan huske, at den kostede i omegnen er 1000kr dengang, da laserdisk stadigvæk var "the real thing". Det er et samlerobjekt, og den er jo heller ikke helt nem at opdrive længere, ud over de eksemplarer der fra tid til anden dukker op på Ebay.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#31 Patriarch 22 år siden
Hvilket animationsproject om jeg må spørge? :)
Fik lige min nysgærrighed vækket
#32 filmz-Kadann 22 år siden
Jeg måtte bøde 325 kr., men det er nu det værd. :)
Jeg har set samme udgave på eBay til lidt lavere pris, men så vidt jeg har forstået, er den jeg får fra Laserdisken helt ny. :)
#33 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Vi har ikke fået alle tilladelser i hus endnu og vi mangler stadig at få nogle af de tekniske ting på plads, så alt er stadig meget hemmeligt, men en Beta-udgave skulle blive søsat i slutningen af januar.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#34 filmz-Le Samouraï 22 år siden
Den er en ganske udmærket pris. Jeg kan huske, at den kostede i omegnen er 1000kr dengang, da laserdisk stadigvæk var "the real thing". Det er et samlerobjekt, og den er jo heller ikke helt nem at opdrive længere, ud over de eksemplarer der fra tid til anden dukker op på Ebay.
#35 El vez 22 år siden
#36 filmz-Kadann 22 år siden
Jeg følger mig nu heller ikke snydt.. :) Jeg havde sikkert også været villig til at betale mere.
#35 -
Det havde jeg da oss' regnet med. ;)
#37 inflector 22 år siden
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
#38 inflector 22 år siden
#39 El vez 22 år siden
Det er dog ikke den originale udgave, hvis du kigger på coveret står der højt og tydeligt "The Director's Cut".
#40 filmz-Kadann 22 år siden
Den udgave, er Director's Cut, som der står på coveret. Det er bare en klaphat der præsenterer den som den originale udgave. :)