Overvejer kraftigt at købe den, men har læst både godt og skidt om den på nettet. Er der nogen der selv har set D.C.-udgaven? Er den værd at købe? Om ikke andet så for en anderledes (og god?) oplevelse? Ikke at jeg har tænkt mig at skaffe mig af med den normale version jeg har... :-)
Jeg har ikke selv set den, men har læst nogle bruger-anmeldelser på amazon.com, hvoraf det fremgår at man har fjernet Clannad-sangen "I will find you" fra scenen hvor de tre venner sniger sig væk via vandfaldet og floden for at få fat i ammunition/våben, så de kan komme tilbage og redde de to søstre.
Og så er der tilføjet noget dialog i slutscenen, nemlig
Chingachkook der frier til Cora.
Der er også flere nye scener, men det er næsten udelukkende dialog-scener.
#1 McPeter 19 år siden
Har lige fundet Last of the Mohicans D.C. til £6.99 hos cdwow:
http://www10.cd-wow.com/detail_results_2.php?produ...
Overvejer kraftigt at købe den, men har læst både godt og skidt om den på nettet. Er der nogen der selv har set D.C.-udgaven? Er den værd at købe? Om ikke andet så for en anderledes (og god?) oplevelse? Ikke at jeg har tænkt mig at skaffe mig af med den normale version jeg har... :-)
På forhånd tak!
-Peter
#2 Æsop9000 19 år siden
#3 BN 19 år siden
Og så er der tilføjet noget dialog i slutscenen, nemlig
Der er også flere nye scener, men det er næsten udelukkende dialog-scener.
#4 Æsop9000 19 år siden
Altså
Medmindre selvfølgelig, at ham den gamle gør det for at føre morikan slægten videre
#5 PredatorX 19 år siden
Jeg elsker The Last of the Mohicans (DC), men jeg kan faktisk ikke huske biograf versionen, da jeg kun har set den en enkelt gang eller to.
#6 Æsop9000 19 år siden
så se dette soundtrack (3cd)... ret cool:
http://axelmusic.dk/productDetails/4029758678329
#7 McPeter 19 år siden
#8 PredatorX 19 år siden
Nice:-) Anede jeg heller ikke eksisterede! Er nu bestilt:-)
#9 19 år siden
(Jo, du har ret. Den unge hedder Nathaniel/Hawkeye, som du selv skriver helt korrekt.)
#10 McPeter 19 år siden
Har iøvrigt lige bestilt D.C. versionen - jeg er simpelthen for nysgerrig og for £3 er det en mulig fiasko værd... :-)