Gravatar

#11 Collateral 14 år siden

#9: Fair nok.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#12 Highland Park 14 år siden

Collateral (8) skrev:
Sjovt at se Columbo (Faulkner?)...
Falk. :)

Mmm... [url= Fenn[/url]...

Og [url= Hannah[/url]... :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#13 Benway 14 år siden

Herligt gensyn. Det er dog næsten lidt uhyggeligt, at Philip Michael Thomas fra Miami Vice ser så uforandret ud. Han har endda stadig et pastel-farvet jakkesæt på.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14 filmz-Myrepip 14 år siden

Jeg kunne ikke kende Sherilyn Fenn med arme og ben!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#15 Collateral 14 år siden

#12: Havde lige glemt det, og var for doven til at tjekke på imdb, så tak :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#16 Svagin 14 år siden

Bud Spencer og Michael lears ti Rock side om side = Episk :D
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#17 McPeter 14 år siden

Der er også en We Are the World version:
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#18 HonoDelLoce 14 år siden

Jeg synes det er er skægt at Jason Alexander ligner sig selv fra Seinfeld-dagene fuldstændig.. Åh, han var konge deri..

Men er jeg den eneste der har svært ved at tro på, at det er dem alle sammen, der synger deres egne linier? Nogle af dem er nemme nok at høre, at de er "for real" (ellers har de valgt andre sangere, der lyder meget som "stjernerne", i hvert fald), men sådan en som Ricki Lake - hvorfor lyder hun som en stor neger? :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#19 Skeloboy 14 år siden

#18 - nejnej, det er megafake det meste af det, vil jeg tro :)

Synes ikke We Are The World er helt samme kvalitet med stjernerne, men den er stadig ret fed. Er ret vilde med de to klip :)
Gravatar

#20 HonoDelLoce 14 år siden

Ja, det vil jeg også mene - men der er alligevel nogle enkelte af dem, hvor jeg tror det er real nok :)

Og er i øvrigt enig MHT. We Are The World.. Største bifald fra mig kom da Jaws pludselig dukkede op ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: