Gravatar

#31 dh-ad 14 år siden

Katarina Witt er forresten stadig lækker...
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#32 Highland Park 14 år siden

Notional (26) skrev:
Haha forfærdelig historie.
Jeg var nu meget glad for den, da jeg som barn så den et utal af gange, fordi den hele tiden blev genudsendt i fjernsynet, mens vi var på en særdeles regnfuld ferie på en svensk ødegård.

Jeg lagde faktisk ikke mærke til det med madrassen, da jeg så traileren. Spøjs tjans at skulle skubbe den det lille stykke. :D

Michael Andersen (27) skrev:
Jeg så i øvrigt engang en film i biffen, hvor operatøren havde placeret billedet helt forkert, og så så man hele tiden mikrofonerne øverst i billedet, men det værste var at han selv sad og grinende af hvor "dårlig" filmen var lavet. Jeg var nødt til at liste hen og forklare ham situationen :D
Jeg græmmes...

Sofia Coppolas "Somewhere" er en af de film, hvor selv den mindste afvigelse i forhold til den korrekte billedbeskæring under fremvisningen resulterer i, at man ser mikrofonen for enden af boomstangen. Da jeg så den i Empire Bios sal 3, var mikrofonen desværre synlig i en del scener, hvorimod den kun var synlig i en scene, da jeg genså filmen i Grand Teatrets sal 1. Hvad den scene angår, har jeg indtryk af, at det er boom-operatøren Rocky Quiroz' egen skyld, at mikrofonen er synlig, for den bliver sænket en anelse for meget et par gange. Han har nok været træt i armene.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#33 Svagin 14 år siden

Jeg har kun oplevet det med det med boom stang fjolleri en gang til filmtræf i svendborg. Jeg er meget overbevist om at det er bio operatøren, der har ansvaret. Efter fem min, blev det enelig rettet på fejlen, hvorefter den ikke var synlig længere. Jeg er meget overbevist om at de store selskaber og instruktøren ikke ville tillade at sende film ud med så store fejl, da det vil virke ekstremt uprof..
http://taxidriverfilm.blogspot.com/2011/04/100-gode-grunde-til-at-jeg-elsker-film.html
Gravatar

#34 Highland Park 14 år siden

#33: Tjah, når selveste Kubrick valgte at bruge en optagelse, hvor der ganske kort ses en lydmand, der står midt i billedet, så... ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#35 elwood 14 år siden

gylne tider fantastisk program husker tydeligt programmet med Radar.

Damm Michael Winslow han ligner sku sig selv fuldstændig 8-)

#29 Dr2 prøvede noget ligende hvor blandt anden Jan Elhøj var med til og møde de gamle skuespiller, kan huske de blandt andet kastede med æg sammen med Gary Busey.

Men det var slet ikke samme kvalitet.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 elwood 14 år siden

Hehe fedt med Bud Bundy også 8-)

Gravatar

#37 dyg 14 år siden

Har lige set We Are The World, men linket fra #1 er desværre dødt :( Nogen der ved om det kan findes andetsteds?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#38 elwood 14 år siden

[url= the search Luke, use the search 8-)[/url] On youtube... youuuutube.
Gravatar

#39 dyg 14 år siden

Ah, jeg havde hverken opfattet at det var Gylne Tider, der også havde lavet den nye eller at den rent faktisk hed "Let It Be" :) De smertestillende gør mit sind lidt tåget til tider :P

Takker!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#40 elwood 14 år siden

Your welcome.

Skriv ny kommentar: