Gravatar

#1 chandler75 14 år siden

Jeg var mest overrasket over Carlton fra "Fresh prince" og Theo fra "Cosby Show" - der er røget nogle kilo på :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 stoffer 14 år siden

De turde alligevel ikke give ham fra Milli Vanilli noget solosang :)
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#3 wimmie 14 år siden

Cool video :D

Nogle af dem; Bud Spencer, Kelly McGillis bl.a. er virkelig kommet til at se gamle ud (nåja, mange af dem ER jo også gamle ;)

Og Jamie Walters...havde næsten (lykkeligt) glemt ham; køn er han altså ikke blevet :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4 stoffer 14 år siden

Uha, Kelly McGillis var jeg godt nok forelsket i da jeg var yngre. Tror det var Vidnet jeg første gang oplevede hende i, og jeg var solgt.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#5 Bobby Singer 14 år siden

WOW Bud Spencer, ham havde jeg næsten glemt.
Idjit
Gravatar

#6 Skeloboy 14 år siden

Det er sgu en ganske fed video. Som fik mig til at høre [url= Sharps You[/url] igen...et ganske fornuftigt nummer :)
Gravatar

#7 filmz-Myrepip 14 år siden

Hmm man burde sgu købe Bud og Terrence collection, så den lille kan få set noget slapstick. Jeg kan dog bedst lide Pas På Vi Er Rasende.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#8 Collateral 14 år siden

#1: Hvis tanken er at det er stjerner som er blevet "glemt" så er Mickey Rourke da ret misplaceret? Hans karriere er da blomstret op igen de seneste år (Sin City, The Wrestler, Iron Man 2)

Sjovt at se Columbo (Faulkner?) og David Faustino fra Married With Children. Bed også mærke i Bud Spencer, kan huske at have set en par af hans film da jeg var yngre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9 Skeloboy 14 år siden

#8 - efter at have læst kommentarerne, så er det ikke stjerner, der er blevet glemt som sådan, men stjerner, der var store i 80'erne og 90'erne.
Gravatar

#10 frankdrebin 14 år siden

Cool video, tak for link :)

Skriv ny kommentar: