Er der nogen der har set Living in Oblivion af Tom DiCillo? Og evt kan sige lidt om den?
Jeg har ikke hørt meget om den, den har fået en fin rating på imdb, men det betyder ikke altid kvalitet. Har fundet den til 75 kr, er den de penge værd?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Flere af mine venner har set den, og alle er enige om, at det er en sjov lille film med et godt manuskript og nogle veloplagte skuespilspræstationer... Har selv set en enkel scene fra filmen, som jeg fandt urimelig morsom...
Ja, jeg fandt den hos dvdsoon (hvor den selvfølgelig liiige er steget i pris...). Axel har den også, men der koster den 200 kr. Jeg regner med at købe i næste måned, Steve Buscemi er med, helt dårlig kan den vel ikke være :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Den er faktisk meget morsom. Så den, lige da den var udkommet på video, og hyggede mig vældig godt med den. Det på ingen måde et mesterværk, men den skildrer billig filmproduktion fra en vidunderlig skæv vinkel. Jeg ville nok ikke selv bøde kr. 200,- for den, men hvis du er Buscemi- og B-films fan, så skulle jeg mene, at den var kr. 75,- værd.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#1 lagoni 21 år siden
Jeg har ikke hørt meget om den, den har fået en fin rating på imdb, men det betyder ikke altid kvalitet. Har fundet den til 75 kr, er den de penge værd?
#2 JannikAnd 21 år siden
Måske jeg selv skulle købe den..?
#3 Thorsby 21 år siden
#4 nakalay 21 år siden
#5 lagoni 21 år siden
#6 Captain Vallo 21 år siden
Jeg ville nok ikke selv bøde kr. 200,- for den, men hvis du er Buscemi- og B-films fan, så skulle jeg mene, at den var kr. 75,- værd.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#7 Thorsby 21 år siden
#8 Captain Vallo 21 år siden
Living in Oblivion handler om en dag på settet af en B-film.
then why is my arse
the perfect height for kicking?