Gravatar

#1 filmz-befun 20 år siden

en anden post fik mig til at indse at måske var der mange der havde glippet denne suveræne film med Ted Danson, uden at vide det. da det var en tv mini!

A man begins to have disturbing visions of dead people, among whom are his mother and victims of a local serial killer. The detective investigating the murders looks to him for help in solving the case.

http://www.imdb.com/title/tt0289652/

der er desværre ingenting om den herinde så værsgå der er imdb linket!
Denne film er så go' at den ligger på min top 10 liste!
har nok set den 15 gange...

Andre der har set den og vil kommentere?
Gravatar

#2 davenport 20 år siden

Den lyder umiddelbart som noget man skal se. Her er hvad en bruger skrev:

"I've accidentally found this movie on the Hallmark channel as there's no better choice on HBO and other movie channels that night. Without knowing anything about this movie I started watching it, and thinking that it might be just another horror movie. I must admit that I was kinda disappointed while I saw Ted Danson appeared on the movie cos I never really like Cheers and neither do I interested on any of his movie at all. But now, I must say Thank God I didn't switch to other channel which I almost did that night. This is an excellent movie with great actors, the performance of Ted Danson, Queen Latifah and Jack Palance impressed me a lot, and other actors were amazing in their roles too. I was stupid to ignore Ted Danson's movie in the past, he is really a great actor that acted with his heart and soul. This is not just a horror movie but a movie about forgiveness , understanding and most of all - LOVE!"

Det lyder da lovende..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 dyg 20 år siden

Åh jeres gud!! Ted Danson OG Queen Latifah i samme film?!! Den må davenport bare eje.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 filmz-befun 20 år siden

gud findes ikke i mine øjne, og ted danson har få overraskende præstationer, men i denne film bryder han igennem med en præstation der er fremragende!
Gravatar

#5 El vez 20 år siden

Ja det er ikke nemt at tro på, men tak for anbefalingen :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: