Gravatar

#1 filmz-skoholm 21 år siden

Er der nogen der ved hvorfor Loaded247, ikke længere sender fra England. Fik lige en "Surprice" told regning på 400 kr. Er der ikke andre alternativer end CD-WOW.
Gravatar

#2 The Insider 21 år siden

Købte du en Region-1 DVD fra loaded?
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-skoholm 21 år siden

ja lige som jeg har gjort hele tiden. Jeg ved godt at når man bestiller region 2 så kommer de underligt fra Canada.
Gravatar

#4 Thorsby 21 år siden

Club Raccoon hos Axel Music. De sender R1 fra Tyskland.
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#5 El vez 21 år siden

hvis du har tålmodigheden i orden, kan du også handle hos www.dv-depot.com, men vær opmærksom på at det godt kan tage dem uger at få en film hjem hvis de ikke har den på lager.

De sender via DHL, med en value på $10 og som 'used software samples', så de bliver ikke snuppet i tolden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-skoholm 21 år siden

hvad med cd-wow. er der nogen der, har erfaring med dem. De virker menlig ret billige
Gravatar

#7 El vez 21 år siden

Men du bad jo om alternativer til cd-wow :)

Cd-wow er ganske glimrende. De har et lille udvalg, men meget lave priser. Kan jeg finde filmene der, køber jeg dem som regel også der.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 ks 21 år siden

CD-Wow er i en klasse for sig, bare ærgeligt de ikke har et større udvalg..
Gravatar

#9 Corgan 21 år siden

#6:

Cd-wow får hermed de varmeste anbefalinger fra mig. De har gode priser og en god service. Jeg fik engang tilsendt den forkerte vare, hvorefter jeg skrev til dem og gjorde opmærksom på dette. De bad mig om at sende filmen tilbage, og et par dage efter det var gjort modtog jeg pengene retur samt penge for fragten.

Axel Music er selvfølgelig altid i top, og hvis der skulle være en film man ikke kan finde på hjemmesiden, så kan man skrive til den gode Rasmus, som herefter undersøger sagen nærmere og ofte skaffer filmen alligevel. Super god service og nogle ok priser. Så dem kan jeg også varmt anbefale.

Dv-depot har jeg desværre ikke været så tilfreds med. Som El Vez rigtigt nok skriver, så kan man komme til at vente i flere uger på sin ordre. Det kan også godt tage dem et par dage at svare på emails. Priserne er attraktive i mange tilfælde, men så må man lige gøre op med sig selv om man vil vente måneder for en besparelse på f.eks. 20 kr.
Men når varen først er sendt, så går det fint. Men det er jo nok DHL der skal have credit for det.
Gravatar

#10 filmz-skoholm 21 år siden

ja. jeg ved godt jeg spurgte efter alternativer til cd-wow. Jeg har en ordre hængende,hos cd-wow så jeg er lidt spændt på,om den også koster en told regning.

Skriv ny kommentar: