Gravatar

#41 Ispep 9 år siden

Jeg er lidt i tvivl. Er det top eller bund af Van Dummes film du skriver om? ;)
Gravatar

#42 Lord Beef Jerky 9 år siden

Der må du være mere præcis. Roser jeg filmene for meget?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#43 Lord Beef Jerky 9 år siden

Hov. Havde sgu da helt glemt det her!

1. UFO (2012)

I 2012 var Van Damme med i mange film - bl.a. de to værste film i hans karriere. UFO er blandt de værste film jeg endnu har set. Ganske vist har han kun en birolle, hvor han er klippet ind i en masse samtaler med filmens øvrige cast, da de åbenbart ikke kunne skyde scenerne sammen. Det er helt vanvittigt tydeligt, da han er alene i alle sine scener, og kameraet har et andet filter i samtidig med at lysopsætningen er anderledes. Udover det har hans datter Bianca Bree en af hovedrollerne. Hun er en ligeså dårlig skuespiller, som hun er lækker, hvilket altid er en lidt uheldig cocktail. Filmen handler vist nok om nogle aliens, der er ved at overtage jorden, og forklæder sig som mennesker. Jeg må indrømme, at som filmen skred frem, mistede jeg interessen, og havde svært ved at følge med i filmens vanvittigt usammenhængende plot, som ellers gør alt hvad det kan, for at twiste sig selv ind og ud af situationer du ikke kan regne ud, men som samtidig efterlader flere og flere plothuller samt løse ender. Alt ser ekstremt amatørisk ud i denne film, så der er vitterligt intet at holde af. Det skulle da lige være det, at man sagtens kan grine over flere ting i den, men man ender alligevel i så dårligt et humør over filmens elendighed, at kun den kan fortjene en førsteplads på listen her.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44 Åkepool 9 år siden

Kom så videre her. Din liste er snart den eneste grund til, at jeg bliver hængende på Filmz.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#45 Lord Beef Jerky 9 år siden

Aaaaah the pressure!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#46 Åkepool 9 år siden

Du kan godt droppe at slette din profil, indtil listen er komplet.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: