Gravatar

#11 Lord Beef Jerky 9 år siden

Kun hvis du tager det dybt seriøst!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#12 T. Nielsen 9 år siden

Det var faktisk ment sådan! Jeg skal påpege at jeg ikke som du er fan.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#13 Lord Beef Jerky 9 år siden

I så fald skal du være velkommen! Min liste bliver nok heller ikke en typisk fanliste - jeg kan i hvert fald afsløre nu, at Bloodsport ikke er på min top 3!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#14 T. Nielsen 9 år siden

Den ville ellers være på de flestes har du nok ret i. Ved ikke hvad der er på min top 10 endnu. Der skal jeg først lave lidt research.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 9 år siden

Ja, er også så småt gået i gang. Har fundet 12 film, så der skal skæres to fra. Den er sgu svær!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 T. Nielsen 9 år siden

Kunne det tænkes at du også kunne lokkes til at lave en liste med de 5-10 stykker du finder værst/svagest?
Baby, it's cold outside
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 9 år siden

Sagtens! Den er nok lidt nemmere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 Riqon 9 år siden

#1 - What? Har du intet liv udenfor Filmz?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 9 år siden

#18 slet ikke! Jeg har ingen interesse i min søn, min kæreste siger mig ingenting, mine venner er røvkedeligt og mine interesser er uinteressante!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 Lord Beef Jerky 9 år siden

Jeg tager hermed hul på de 5 dårligste Van Damme film. Det bliver en nedtælling præcis efter den velkendte skabelon (det samme kommer til at gælde de 10 bedste), men der er en forskel på de to toplister! Top 5 over de værste medtager jeg nemlig de film hvori han har en birolle! Dette gør jeg for at understrege hvor latterligt dårlige de to øverstplacerede er. Top 10 over de bedste har jeg faktisk også en film med hvori han har en birolle, men den er bredt anerkendt som en Van Damme film, så jeg håber I kan se igennem fingre med dette. Nå, her er den første film.

5. Universal Soldier: The Return (1999)

Jean-Claude Van Dammes tilbagevenden til den populære franchise "Universal Soldier" efterlod stort set alle fans af både ham og den originale film med en bitter smag i munden. Efter to fortsættelser uden Van Damme, blev den kendte stuntmand Mic Rodgers sat til at instruere sin debut, og sætte franchisen på rette vej igen. Van Damme havde en kontrakt med filmselskabet, og kunne ikke bakke ud, hvilket resulterede i en af mandens mest uengagerede præstationer til dato. Rodgers fik af gode grunde aldrig instrueret en film efter denne, for resultatet blev katastrofalt. Manuskriptet giver stort set ingen mening, og lighederne med den første film er stort set ikke at få øje på. Van Damme farer rundt på en vand scooter i bar overkrop i en halv times tid før filmen går i gang, og den sidste halve time, der skal fungere som klimaks er en lang monoton nedtur. Filmen kan dog fungere som et billigt grin, især nu når franchisens sidste to film er gået i den rigtige retning, men den er i bund og grund den måske største skuffelse Van Damme har deltaget i.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: