Men spøg til side. Det er da ærgerligt at se en filmelsker forlade etablissementet og selvom man ikke må forfordele, så var det da ikke så ringe med lidt feminint modspil på den front. Når det så er sagt, så var lunten overmåde kort, især når man tænker lidt over, hvad vi andre har lært at leve med.
Filmz er Filmz på godt og ondt, men absolut mest godt. Det er altid muligt at finde hjælp, inspiration og gode tilbud. Der er også de mere uheldige tråde indimellem, men man bliver mest lykkelig, hvis man kan sluge en kamel i ny og næ. Vil bjerget ikke komme til Muhammed, må Muhammed komme til bjerget.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Men hvad skete der? Var det bare fordi vi ikke lige makkede ret med trådens titel, og det blev en smule OT? Så er det sku da "den tid"!
Jeg synes da altid vi har en god stemning og sammenhold, og accepterer hinanden. ..Men det kan måske være svært at komme ind i, jeg synes bare ikke vi ligefrem gør det svært..
Humoren her er sku iorden, den skal man kunne tage. En fra eller til, vi er stadig rigtig mange!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 Outbound Sith 20 år siden
Indtil videre...
Fox Mulder
#22 MadMartigan 20 år siden
#23 DarkLight 20 år siden
#24 davenport 20 år siden
#25 filmz-Bruce 20 år siden
#26 filmz-Bruce 20 år siden
Filmz er Filmz på godt og ondt, men absolut mest godt. Det er altid muligt at finde hjælp, inspiration og gode tilbud. Der er også de mere uheldige tråde indimellem, men man bliver mest lykkelig, hvis man kan sluge en kamel i ny og næ. Vil bjerget ikke komme til Muhammed, må Muhammed komme til bjerget.
#27 davenport 20 år siden
Så er det sku da "den tid"!
Jeg synes da altid vi har en god stemning og sammenhold, og accepterer hinanden.
..Men det kan måske være svært at komme ind i, jeg synes bare ikke vi ligefrem gør det svært..
Humoren her er sku iorden, den skal man kunne tage.
En fra eller til, vi er stadig rigtig mange!!
#28 Martindan 20 år siden
hvad skete der lige der...
Nogen der kan fortælle mig kort og præcist hvad der skete.. Gik befun på grund af den her tråd eller andre tråde eller?
#26 - enig.
#29 Martindan 20 år siden
#30 filmz-Bruce 20 år siden