Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Vi er en masse filmfreaks der vil leje et forsamlingshus efter den sidste box er kommet.
Det bliver nok i Sdr. Stenderup ved Kolding.
Idéen er at alle tager det udstyr med de har. Vi er alle HIFInørder og vil prøve at hype lyden op, så den er mere klar og bedre end i Biocenter Kolding.
Dertil kommer at alle der skal med selv medbringer en sofa/seng o.a. til eget forbrug.
Der bliver bestilt/lavet mad, lejet fadølsanlæg osv. (til en ca. pris på 100 til 150 afhængig af antal mennesker)
Jeg ville også gerne starte med et foredrag omk. Tolkien, da det kunne give det lidt eventstemning.
Planen er at dem der arrangerer tager fri fredag og kører anlæg. Det bliver så sat til fredag og der kommer Alien på som en lille opstart og tester. (Her skulle fadøl så gøre sit indtog også :))
Hvis der er nogen herfra der skulle være interesseret, så er alle velkommen. Også hvis i skulle være interesseret i at holde indslag osv.
På nuværende tidspunkt er vi over 50 der er på.

Tid og så videre bliver annonceret.
(Sig ikke noget til nogen, man må vidst ikke fremvise film på denne måde..)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Patriarch 21 år siden

ok... jeg lover jeg siger intet :D

shhhh

Fed ide
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 El vez 21 år siden

Rigtig cool ide, men skal man ikke bo ret tæt på for at slæbe anlæg og/eller sofa med? :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 nielsen84 21 år siden

Feee ide i har fået jer! :).

Skam jeg bor helt oppe i THY - VestJylland :-/...

Men pas på i ikke bliver Busted for dælen! ;)

Go' fornøjelse :).
Det er bare min mening! (:
Gravatar

#5 filmz-Bruce 21 år siden

Må man komme til Alien og så smutte igen? ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 davenport 21 år siden

#5 - Ja, man må.

- Mht. anlæg, så er det os der laver arrangementet der slæber tingene med.Man skal bare selv sørge for sofa o.lign.
Resten er a pacage-deal.

Nogen der ved HVOR ulovligt det er?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 Slettet Bruger [872248755] 21 år siden

Tjaeh, i bryder de rettigheder i får fremvist når i smækker filmene på. Der står jo netop de ting I måtte må, som I alligevel vil gøre. Hvor stpr en både det kan give, vil jeg ikke gætte på. Men tror det betyder noget at det f.eks. ikke er på regulær basis i en bus, men derimod bare et (foreløbigt) enkeltstående tilfælde.
Gravatar

#8 Patriarch 21 år siden

Kan det ikke ammenlignes med hvis jeg invitere 50 venner til en film aften? Det må jeg da gerne ikke?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 21 år siden

#8: Det er jeg faktisk ikke så sikker på, at du må. Prøv at stikke en dvd i afspilleren og læs det, der står inden filmen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 21 år siden

#8: Jeg smed lige en dansk skive i, hvor der stod, at det er "forbudt at anvende dvd-filmen til offentlig forevisning," hvad man så end skal lægge i det.

På den danske Fellowship står direkte:
"Copyright-indehaveren har udelukkende givet tilladelse til, at denne dvd anvendes til privat brug uden vederlag i private hjem ... Definitionen af privat brug udelukker bl.a. brug af denne dvd på steder som klubber ... og skoler."

SÅ, det I har planlagt, lyder i hvert fald, som om det kommer på kant med ophavsretsloven, desværre. I hvert fald hvis I viser den danske udgave - jeg kan dog ikke finde ud af, om ophavsretten også gælder for f.eks. en R1-udgivelse, der fremvises i Danmark.

(Og, jo, du må gerne vise en film for dine 50 nærmeste venner, hvis de kan være hjemme i din egen stue.)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: