Gravatar

#11 Skobbolop 22 år siden

tell us!

#12 filmz-Alex De Large 22 år siden

Det var sjovt nok, men Serkis er bare ikke en så god skuespiller til at spille sig selv :)
Gravatar

#13 El vez 22 år siden

Ehm.. *påskeæg spoilers*

Påskeægget på FOTR:EE er Sarah Michelle Gellar / Jack Blacks udgave af Council of Elrond, hvor Jack Black åbenbart ikke har fundet ud af det er fingeren ringen skal sidde på.

På TTT:EE er det Gollums "takketale" ved MTV awards, hvor han vandt for bedste animerede figur eller noget.. WETA har rent faktisk har animeret ham og han sviner alt og alle til på morsomste og lettere skitzofren vis. Desværre er den censureret med en masse *BEEP!*'s.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#14 lagoni 22 år siden

Ved nogen om det der påskeæg med Gollum er på R2-UK udgaven? Det er ikke afgørende for hvilken version jeg køber, men synes det ville være sjovt at se. Jeg har lige fundet ud af at man kan få både fotr SE og ttt SE på blackstar.co.uk for 486,50 kr tilsammen (45,98 pund). Det synes jeg selv lyder ret billigt
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15 El vez 22 år siden

Nej Gollums takketale er ikke at finde på UK TTT:EE, på trods af *beep* lydene hver gang han siger fuck. Man kan kun ryste på hovedet over de briter :|

En god side hvor man nemt får et overblik over de forskellige udgivelser er dvdcompare.net, her bliver man også gjort opmærksom på, hvis noget er skåret ud af en given udgivelse (typisk de britiske).

Her er sammenligningen for TTT:EE, forskellene på regionerne og en vurdering af den bedste udgivelse findes nederst på siden med fed skrift.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: