Ja, i går fik jeg jo LOTR: TTT EE, og nu tænkte jeg lige at jeg ville ud og have FOTR også, men tvivler lidt på hvilken version jeg skal købe.
R1 eller R2? R2 er vel ikke blevet rettet, for efter at dømme på anmeldelsen her på siden, så skulle lydsiden jo være ret ringe. Så vil jeg hellere købe R1. Surt at give ~400 kr for en udgivelse som man syntes fejler på lydsiden..
Hvad jeg egentlig vil høre efter er vel: Er R2 versionen blevet rettet, eller skal jeg købe R1 hvis jeg vil have ordentlig lyd???
#6 Det eneste der mangler på FOTR:EE UK R2 er MTV påskeægget med Sarah Michelle Gellar og Jack Black, der er ingen cuts i selve filmen, så det er vel til at leve med :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 filmz-Alex Sønderby 22 år siden
Ja, i går fik jeg jo LOTR: TTT EE, og nu tænkte jeg lige at jeg ville ud og have FOTR også, men tvivler lidt på hvilken version jeg skal købe.
R1 eller R2?
R2 er vel ikke blevet rettet, for efter at dømme på anmeldelsen her på siden, så skulle lydsiden jo være ret ringe. Så vil jeg hellere købe R1. Surt at give ~400 kr for en udgivelse som man syntes fejler på lydsiden..
Hvad jeg egentlig vil høre efter er vel:
Er R2 versionen blevet rettet, eller skal jeg købe R1 hvis jeg vil have ordentlig lyd???
Mvh. Alex
#2 DarkLight 22 år siden
Køb R1.
Men det er forskelligt fra person til person. Personligt kan jeg ikke høre noget galt på R2
#3 filmz-Fjolle 22 år siden
Jeg ville tage hvad der nu er billigst, men undgå r2uk versionen!
#4 Ikari 22 år siden
#5 filmz-Fjolle 22 år siden
#6 Kalle Ferm 22 år siden
#7 filmz-Alex De Large 22 år siden
Uh, jeg elsker at være bag-/efterklog :)
#8 El vez 22 år siden
#9 Kalle Ferm 22 år siden
He he - det er ellers et sjovt påskeæg.
Jakob
#10 El vez 22 år siden